{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Muligt købt af Vitus Sentier 29 VR {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaring eller kendskab til en Vitus Sentier 29 VR? Eller andre cykler fra Vitus?


Er blevet ret lun på deres cykel, men er lidt i tvivl om hvorvidt det er smart at købe en cykel, som man hverken kan ses eller prøve før den er ankommet, så måske der var nogen der havde prøvet en og som kan sige lidt om størrelser osv?
Takker og bukker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muligt købt af Vitus Sentier 29 VR
  • #2   12. jun 2019 Hej.

    Det er fra Wiggle, men så vidt jeg kan læse, er det samme firma som Chain.

    Men det lyder sgu ikke for godt. Har de erstattet delene eller hvordan er det endt?


  • #5   13. jun 2019 Jeg kan godt nikke genkendende til at hvis man køber fælg på tilbud hos wiggle/chainreaction så kommer det ikke altid helt som man havde håbet.

    Men købte for nyligt en Vitus børne MTB og dens indpakning var der slet ingen ting at sætte fingre på. Der hvor det går galt for dem er i deres outlet del, hvor der ligger en masse udsalgsvarer, ofte er de heller ikke for gode med specs på disse.

    Jeg ville ikke været bekymret omkring køb af en ny cykel.

    Ved ikke hvor høj du er, men jeg ligger selv midt mellem medium - large, og ville klart vælge en large.

    Kan godt forstå du er faldet for den Vitus, det er en fed aggresiv hardtail hvor du virkelig får meget for pengene.




  • #6   13. jun 2019 Jeg takker for alle svarene.

    Ja det var netop via en af de mange test hvor den vandt at jeg blev opmærksom på Vitus. Det er min første MTB i 15 år og prisen er en hel del lavere end hvad en tilsvarende model koster herhjemme.

    Dog har man så ikke muligheden for at svinge ned forbi den lokale cykelmand, hvis noget går galt, eller skal justeres, men ved ikke hvor tit man har brug for dette, som nybegynder?




  • #7   13. jun 2019 Hvorfor har du ikke den mulighed? Du skal selvfølgelig betale timeløn, men cykelsmed laver da gerne noget de ikke har solgt.

    Men der burde ikke være meget på sådan en fin hardtail. Det er dog en god idé at få foretaget service på gaflen en gang om året


  • #8   13. jun 2019 Hej Thomas.

    Dårlig formulering fra min side. Mente at hvis man køber en cykel lokalt og den går i stykker eller skal justeres lidt, er det noget nemmere ang garanti og de er måske også mere tilbøjelig til at hjælpe uden betaling, når cyklen er købt hos dem smiley
    Bare en lille bekymring fra en ny rytter, som ikke har haft en rigtig MTB før.


Kommentér på:
Muligt købt af Vitus Sentier 29 VR

Annonce