{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Køb af mtb fully..
  • Thomas M
    Thomas M Online Tilmeldt:
    apr 2016

Følger: 4 Følgere: 4 Cykler: 3 Svar: 139
    #1   17. jun Kvaliteten er i orden, leveringstiden kan jeg ikke kommentere på. Hvilken type fully kigger du efter?

• #2   17. jun Hej Peter S

Hvilken type fully er det, som du godt kunne tænke dig?

Jeg ser ingen issues i hverken YT eller Canyon ift kvaliteten af deres rammer. Så kan der være noget ift service, men her er jeg på dybt vand, for jeg har de seneste 10år holdt mig til mindre niche mærker.

• #3   17. jun Har kikket på yt jeffsy 29 cf.
    Canyon Neuron Al 7,0.. man for jo meget cykel for pengene. i forhold til de mere kendte mærke som forhandles i butikkerne..

• #4   17. jun Inden for mtb trail-verden, som både Jeffsy'en og Neuron ligger i, så er begge bestemt store brands/modeller.
    Men prøv at udfordre dig selv lidt og brug lidt mere tid, inden du beslutter dig.
    Find det bedste stykke nedkørsel, eller anden lækkert stykke spor, som du kender ret godt, og så se om du kan låne cykler, som veksler fx. mellem: 27.5 vs 29, er carbon nødvendigt?, lang reach vs kortere reach, fx 66graders kronrørsvinkel vs 68grader,
    Skriv ned hvad virker for dig, og gå så på jagt igen efter en mtb med de tal og grader i geometrien, som passer bedst ind.

Fx. føles det helt forkert på mig at køre på min makkers Jeffsy, trods det at den er min str. Men cockpittet er ALT for kort med 3.5cm mindre reach og 3cm kortere ETT mål. Det føles på mig som at sidde som Fætter Højben, og jeg kommer slet ikke "ned" i cyklen. Så jeg kan kun anbefale dig at prøve nogle forskellige geometrier inden.

• #5   17. jun Tak for din feedback.
    Er nærmest en grønskolling inde for mtb sporten. Så der er en del research og i gang med for mig..
    og tak for du gad dele din viden med mig..

Kommentér på:
Køb af mtb fully..