{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  on-one bikes og planet x bikes
  • #1   20. jun Yeps, jeg har selv bygget 6 cykler op af forskellige stel derfra. Den ene var til mig selv.
    Kvaliteten ift gevind, lige flader på kronrør og krankbokse, så har der ikke været nogen issues. Kvaliteten på grafik og lakken har været til den billige side - men ok.
    Er man til XC segmentet så har de lavet en fantastisk model i Maccatuskil, som kan køre en top 10 tid hjem på Marselisborg sporet og klare nedkørslerne i Bikepark Leogang i Saalbach (dog hører den mest hjemme i xc/trail delen).
    MEN... Personligt synes jeg, at deres fully cykler er grimme og med en gammel geometri, og så har der været problemer med, at deres reservedele hurtigt ryger ud af deres sortiment. Knap så fed at stå med en cykel, der er strandet pga en defekt lille dims.
    Jeg ved dog fra deres Facebook profil, at de vil prøve at finde tilbage til der, hvor de faktisk lavede nogle ganske OK cykler.

• #2   20. jun tænker købe hel cykel mest de modeller med titanium stel jeg er på udkig efter samt mtb i stål hardtail, men nok en god ide købe nogle ekstra geardrop med så hvis man køber der, hvis de skulle udgå en dag, smadrer geardrop til tider smiley eksempelvis er denne Planet X Tempest Rival22 ret fed, og her betyder lakering osv ikke ret meget og en titanium cykel med de dele må man sige det er en god pris

• #3   20. jun eller denne https://www.on-one.co.uk/i/q/CBOOPICKRIV1/on-one-pickenflick-sram-rival-1-cyclocross-bike vil dog gerne ha 2 klinger foran men det kan altid laves om

Kommentér på:
on-one bikes og planet x bikes