{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Symptomer {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har efter 2 måneders pause startet på hesten i dag.
Lagde dog specielt mærke til nogle symptomer som kan give problemer senere hen, har haft nogle af symptomerne før.
Havde kolde knæ, hvilket gav en vis form for meget let irritation, har bøvlet meget med knæene ved cykling. Har bla. overanstrengt dem så meget at det gjorde ondt bare at gå. Derfor er jeg lidt urolig for at de bliver så kolde som de gør, hvad kan jeg gøre? Knævarmere i sig selv er ikke nok?

Har af og til problemer med sovende hænder og har tit lavet små indstillinger for at se om der er noget der ville virke, uden held.

Ydermere har jeg fået ondt i ryggen, men dette plejer at aftage sig jo mere min krop vender sig til den foroverbøjet position. Skal siges min ryg er skæv, men giver ingen problemer i det daglige.

- Kasper S.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Symptomer
  • #3   22. nov 2010 Indstilling af cyklen er nok den største faktor.

    Ledvæsken i knæet fungerer ikke optimalt ved lave temperature, derfor kan man godt opleve problemer med knæene, uden at der er tale om forkert indstilling. Men hvis du har døjet med knæene før, så er det nok oplagt at få tjekket din indstilling på cyklen.
    Husk godt med beklædning og vigtigt med en vindfront omkring knæene, derudover kan du også benytte dig af varmecreme. Så har du i hvert fald isoleret dele af problemet. =)


  • #4   22. nov 2010 Har fået en cykel kyndig til at kigge på indstillingen af min cykel, med lidt analoge måleapparater. Har kraftig overvejet at få en fuld opmåling som tilbydes af bla. coach & bikefit, retül danmark, men da jeg bor i Ribe i sønderjylland er der langt til Helsingør!
    Har dog fået nogle hældning grader under klamperne for at stabilisere mit knæ (selv eksperimenteret). Ved siden af har jeg en ekstra sål i som støtter svangen.
    Har også overvejet at tage hældnings kilerne af klamperne.

    - Kasper S.


Kommentér på:
Symptomer

Annonce