{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Køb af Fr/DH cykel {{forumTopicSubject}}

Hey. Efter jeg har været i tyskland og køre i winterberg bike park på min nuværende scott nitrous har jeg virkelig for blod på tanden for en ny og ordenlig dh maskine. pungen er desvære ikke for stor men tænke på om nogen har kendskab til denne her model fra canyon Torque FRX 9.0. er det en ok cykel http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=2095 syns der er meget god udstyr på for pengende.

håber der er nogen der kan hjælpe mvh nikolaj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Fr/DH cykel
  • #1   21. apr 2011 Da jeg var i winterberg var steddet over pisset med canyon torque bikes, så det må jo på sin vis betyde at den fungerer godt dernede.

Jeg synes dog at winterberg indbyder mere til enkeltkrone end dobbeltkrone forgaffel.

• #2   21. apr 2011 kommer lige derfra;) så godt flere kørte med canyon. men er det ikke en klart fordel med en lang forgaffel på 203mm vandring når man blæser afsted?

• #3   21. apr 2011 Nu ser jeg winterberg primært som en lege park, og deres DH spor kræver ikke ligefrem meget vandring. (fedt spor, ikke det, men det er ikke gnarly på nogen måde).

Min pointe er at du har en mere manøvre dygtig play-bike med en enkelt kronet gaffel, ikke mindst hvis du vil lege med lidt tricks.

Det er klart en fordel med 203mm vandring hvis man blæser afsted, men der skal bare være noget på sporet som kræver det : ) Men hvis det er dobbeltkronet du vil have, så er det da det du skal tage.

• #4   21. apr 2011 Må nok indrømme jeg ik har den store erfaring med dh sporende rundt omkring. men hva jeg kunen se dernede kørte alle næsten med den lange gaffel. vil gerne have en cykel som er optimal til fuld gas ned. men kan godt følge dig med den bliver tunger og langsomer til alt det anden vis forgafelen bliver længer og tunger. og man kan vel ikke dreje så skarpt.. hehe

Kommentér på:
Køb af Fr/DH cykel

Annonce