{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nobby nic vs. Fat albert
  • #1   26. maj 2011 Jeg var rigtig glad for mine Nobby Nic på min radon i forhold til Racing Ralph, men kender intet til Fat Albert :=

• #2   26. maj 2011 Til FR dur de slet slet ikke. De sad på min Norco fra ny og de blev hurtigt skiftet til Highroller. NN bider OK i mange underlag, men de er meget svære at forudsige og de er ubehagelige at presse i sving osv.

• #3   26. maj 2011 Tak for hjælpen! men Andreas hvilke nogle mener du ikke duer til FR?
    og nu er det heller ikke det vildeste FR.

• #4   27. maj 2011 Jeg taler om Nobby Nic. De er lavet til XC.

• #5   27. maj 2011 hvis det kun er lidt FR så kan du godt bruge nobby nic når du nu også kører XC, jeg kører XC/AM og kører med Racing Ralph bagved og Nobby Nic foran, det er altså et klasse setup! det giver godt greb og samtidig lav rullemodstand smiley

• #6   27. maj 2011 hvor er det vigtigst at have godt greb for eller bag?

• #7   27. maj 2011 altså det er bag, men jeg har det bedste greb foran så jeg ikke styrter i sving pga. manglende greb, men racing ralph bag har ikke været et problem for mig, det var min ven der sagde at jeg skulle prøve det setup og er super glad for det.. bagved har jeg mest greb omkring midten, og foran i siderne når jeg er nede og ligge rundt i sving med fart på smiley

• #8   27. maj 2011 Man skal altid have mest greb foran, da du bruger grebet til at styre med. Hvor store knopper du har bagpå handler mest om teknik, om hvordan du fordeler din vægt på cyklen opad. Hvis man kæmper med greb opad, skal man både øve sin teknik, men muligvis også have lidt mere greb på smiley

Det er bare at prøve sig frem smiley

Men ville ikke selv køre med dæk, der har større knopper end NN.

Kommentér på:
Nobby nic vs. Fat albert

Annonce