{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.545 visninger | Oprettet:

Ny XC HT cykel til omkring 10000kr {{forumTopicSubject}}

Her kommer endnu et emne om ny mtb men here goes.

Jeg vil ud og have mig en ny og bedre mtb end min gamle specialized hardrock xc sport som jeg har været rigtig glad for.

Har kigget på specialized rockhooper sl pro til 10000 som jeg syntes er rigtig fed.

Her så til gengæld hørt meget godt om canyon og har kigget på grand canyon al 7 til omkring de 10k uden forsendelse.

Jeg hælder mest til rockhopperen da jeg ikke er den skarpeste cykelmekaniker mht eftersyn og reperation og jeg da bare kan smide cyklen derind når der er noget med den. Hvordan forholder det sig med canyon på det punkt?

Er der evt andre alternativer end de to overnævte der vil være ligeså gode eller bedre?

Skal lige sige at udsendet kommer i anden række over gode komponenter.

Håber på gode forslag og begrundelser til mit forhåbentlige snart nye indkøb


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny XC HT cykel til omkring 10000kr
  • #1   31. maj 2011 Hvis jeg var dig ville jeg spare 5000 mere op. Du har en rockhopper i forvejen, så er næste skridt måske en stumpjumper hardtail smiley

  • #2   31. maj 2011 Jeg har en hardrock (lillebror til rockhopper) som jeg har givet til min kæreste da hun godt vil med i skoven en gang i mellem. Har ikke lyst til at bruge mere end 10000 på en cykel på nuværende tidspunkt men tak for input

  • #3   31. maj 2011 det er ingen problem at få lavet service på din/en canyon hos din lokale cykelbix. Alle delene er jo de samme som på alle andre cykler. Kyn stellet er anderledes. Så jeg valgte helt klart den canyon som du har kigget på :-))

  • #4   1. jun 2011 Du kommer til at betale for service, vedligehold og skift af sliddele hos cykelhandleren under alle omstændigheder. Normalt er det kun den første efterspænding der følger med i købsprisen.

    Selv har jeg kun gode erfaringer med at smide min internetkværn til service hos den lokale handler - har bl.a. fået rettet baghjul og lavet fuld service på baggaflen med skift af alle lejer og bøsninger. Godt håndværk, professionel attitude og ingen sure miner over, at jeg kom med en intetnetcykel smiley


Kommentér på:
Ny XC HT cykel til omkring 10000kr

Annonce