{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Hometrainer {{forumTopicSubject}}

Hey, i de her corona tider,
overvejer jeg lidt at invistere i en hometrainer.

Hvilken en hometrainer kan anbefales i forhold til den gerne skal skulle bruges til at koble på Zwift

Krav
- Gerne så lydløs som muligt, støjsvag,
- nemt at flytte rundt på/pakke sammen,
- ikke fylde så meget.
- Så billig som muligt, men samtidig stadig noget der holder i flere sæsoner, så længe man vedligeholder den.

Har kigget på Tacx og Elite, som har nogle til rimelig priser, som kan kobles til zwift.





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hometrainer
  • #1   24. mar 2020 Kinetic road machine smart 2 koster ca 1800kr inkl forsendelse fra producenten, jeg har selv en Rock and roller men den kan ikke klappes sammen. De sælges som træner alene eller i bulk med måtte, holder til forhjul og dæk for omkring 2400kr

    Der ud over er det muligt at købe sensor sæt til montering på cykel og så en roller ved siden af hvis det er det man er til men prisen vil ende med minimum det samme som en træner og måske enda mere.

    Jeg har selv købt en fluid fordi jeg vil have lidt modstand og muligheden i at bruge min egen cykel på træneren. Dog syntes jeg modstanden på Kinetic kunne have været større, men jeg mister pusten fint på den men jeg er også i super dårlig form. (ex ryger)
    Jeg kan ikke snakke om andre mærker da jeg ikke har haft andre, jeg kan bare se at Kinetic har en prisvenlig løsning.


Kommentér på:
Hometrainer

Annonce