{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hometrainer
  • #1   13. sep 2015 Det dur.
    Men vil hellere købe en med abonnement. Som en b kool. Det er alt for dyrt at købe de der dvd'er til. Har selv den med dvd


  • #2   14. sep 2015 Gon g
    Det behøver ikke at være dyrt på tacx hjemmeside kan man få nogle ganske god ruter til omkring 10-15 euro samt der findes også sider på nettet man kan hente nogle bla denne her godt nok kun GPS http://www.climbs.dk/ jeg har selv en Tacx Fortius trainer som er opgraderet til version 4 den køre ganske udmærket samt du også kan køre mod andre på nettet bla WM ruten i købehavn har jeg da kørt på Tacxen ganske sjovt.


  • #3   14. sep 2015 Hometrainer med b kool koster også lidt mere ☺

  • #4   14. sep 2015 Der findes nogle gode brugte på dba og set en på facebook gruppen
    http://www.dba.dk/cykler/cykeldele-og-tilbehoer/cykeldele-og-tilbehoer/type-hometrainer/?vis=galleri


  • #5   19. sep 2015 Kører du den indendør vil jeg anbefale en ventilator.
    Min erfaring er begrænset; har kun kørt uden video med en brugt simpel magnetisk trainer.
    De par gange har kørt har jeg trådt mere til sammenlignet med udendørs: der er jo ikke samme hastigheds/sikkerheds hensyn.
    Til gengæld har jeg heller ikke holdt ret lang tid, sammenlignet med udendørs. Det var helt u-udholdeligt før jeg fik ventilator.
    Gælder mig alligevel lidt til at prøve igen efter jeg har fået powermeter smiley


  • #6   19. sep 2015 Har en elite til 8000kr med 2 dvd'er og lidt stramt at en rute koster 200-300kr,

    Med b-kool kan du købe en måned af gangen med alle ruter, kører sammen med dine venner. Samt kører en rute i byen og så ligge den ind via den garmin. Som jeg husker og en måned koster vist nok 10 euro eller sådan noget.

    Den skulle være meget realistisk med belastning, modvinde osv. Hvor det justere imodstand


  • #7   26. sep 2015 a) Er der nogen af jer med elektronisk styret trainer som har prøvet Zwift ?
    b) Er der ikke generelt kompabilitet mellem de forskellige trainers ? (BKool kunne dog ikke findes hos zwift)

    Så vidt jeg kan se er bkool den billigeste løsning som selv kan justere, men det er måske ud fra at de tjener på forbrug bagefter?


  • #8   26. sep 2015 Forresten ser Elites bud ikke helt dumt ud, rent prismæssigt. 10 euro/år
    http://www.elite-it.com/en/products/trainers/app/app-my-e-training

    Et wikipedia overblik over trainers + online services ville være fedt.


  • #9   30. sep 2015 Man kan godt køre zwift software med bkool, efter den seneste opdateringer.

    Bkool virker for mig lidt mere realistisk medhensyn til modstand på stigningerne. Zwift er ganske underholdene, men lidt mere computerspils lign. Koncept.


  • #10   29. nov 2015 Synes både der er interessante trainers fra Elite, BKool og Tacx.
    Er der nogen som har stødt på gode demo forretninger? (i KBH omegn for mit vedkommende).


  • #11   30. nov 2015 Du kan teste bkool i Dragør cykler

  • #12   30. nov 2015 Det eneste du har brug for til swift er en USB ant+ dongle som kan opfange signal fra din Garmin feks. Så emulere zwift resten. Det er basis modellen.

    Det ville selvfølgelig være bedre med en Wahoo KICKR feks som måler watt direkte på akslen. Den kan også simulere ruten fra zwift så det bliver en mere komplet oplevelse smiley


  • #13   30. nov 2015 Micheal G:
    Jeg har sådan set prøvet Zwift med på en magnetisk trainer (manuel 5 Levels) + ANT dongle forbundet til powermeter + kadence/speed.
    Det virker ok, omend Power rating burde midles/lavpas-filteres (der rapporteres konstant med træder for let/hårdt)
    Herudover går lidt af det indlevelsen går tabt, når kadence ikke ser ud til at følge det man selv træder.

    Det er det interaktive jeg gerne ville prøve ( så landskabet tilpasser belastningen)
    + finde ud af hvordan det føles at træde andre trainers.

    Mit eget setup der der svært at lave powerpeaks (5-30 sek). Der kræves meget høj kadence for at nå over 500W og jeg har sat traineren på max belastning. Desuden skifter lyden karakter med høj belastning (måske slipper magneterne)


  • #14   1. dec 2015 jeg giver dig ret, den eneste rigtige løsning er med en trainer der kan simulere det du ser på skærmen, der vil jeg mene at en Wahoo kickr er den eneste rigtige løsning.

Kommentér på:
Hometrainer

Annonce