{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

ondt i RØ*** efter blot 8-10 km i skoven {{forumTopicSubject}}

hej allesammen.

Jeg er i den kedelige situation at jeg får utroligt ondt ved 'siddeknoglerne' efter blot 8-10km i skoven på min mtb.

Jeg har kun cyklet i godt en måned og ca 2 gange om ugen.

Jeg kører med et par fornuftige bukser med ble i, kan ikke huske mærket, men de kostede ca 750kr, så intet billigt kompromis der!

Jeg har læst og læst på nettet og indstillet styr, saddel osv osv efter de tommelfingerregler man kan finde.

Jeg var en tur på 'Det hvide spor' syd for Roskilde i fredags og jeg er stadig øm i dag (søndag aften) - det kan da ikke være rigtigt det skal være sådan??

Hvad kan jeg gøre??

Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ondt i RØ*** efter blot 8-10 km i skoven
  • #1   18. jul 2011 Min egen erfaring. Når jeg har holdt vinterpause eller lign. og det er rigtig lang tid siden jeg sidst har siddet på en cykel. Så går der lige et stykke tid hvor ens røv lige skal finde ud af. Hey han er sgu begyndt at cykle igen. Der får jeg også rigtig ondt.

Det går i sig selv igen. Om det er noget af det samme skal jeg ikke kunne sige. Men efter som du kun har kørt en månedes tid kan det sagtens være så noget... eller feks at din saddel er for blød..

• #2   18. jul 2011 Det Michael G skriver virker meget sandsynligt, men sådan noget kan være vidt forskelligt fra person til person..

For eksempel kører jeg altid uden "ble" på mountainbike og jeg har en helt hård 100% carbon saddel, ingen problemer der:)

• #3   18. jul 2011 Er sadel indstillet korrekt? jeg fik også ondt i bag justerede sadel frem ad ingen problem siden.

• #4   18. jul 2011 Din sadel er mok enten for smal eller for bred, eller også er faconen ikke rigtig for dig...

Kommentér på:
ondt i RØ*** efter blot 8-10 km i skoven

Annonce