{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Ondt i rø... {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er lige skiftet til en Specialized Stumpjumper i carbon. Hvis jeg har været på en længere tur på 50+ km, begynder jeg at få ondt i røven. Nærmere betegnet ved knoglen på hver balle, ikke i mellemkødet synes jeg.
Sadlen er en Body Geometry Phenom Comp. Mit spørgsmål er så, skal jeg prøve en anden saddel, eller vil i mene at min bagdel bare skal vende sig til den? På min gamle mtb, som var en billigere Cannondale, havde jeg ikke problemer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt i rø...
  • Jørn H
    Jørn H Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 61
    #1   6. jul 2014 Umiddelbart så er du øm fordi du nu sidder rigtigt og det tager lidt tid at vende sig til....giv sadlen en chance, tror ikke du kommer til at fortryde.
    Jeg kører selv med Specialized Toupe Body geometry på min racer og var øm det samme sted i starten...

• #2   6. jul 2014 du har lige skiftet cykel !

• #3   6. jul 2014 Ja Christian, tænkte bare man havde fået hård hud mellem ballerne, og at der ikke var så stor forskel smiley

• Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 49
    #4   6. jul 2014 Er det samme saddelbredde? Hvis du har fået en for smal saddel kan du godt opleve at du bliver meget øm

• kvk M
    kvk M Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 44
    #5   6. jul 2014 Testede samme sadel Phenom comp i 2 mdr. 100/150 km mtb i ugen. Det blev aldrig godt. Kunne næsten ikke sidde på cyklen til sidst. Blev ellers målt 2 gange, 2 forskellige steder. Det var også siddeknuderne den var galt med. Solgte den igen. Men prøv at give det lidt tid alligevel. Måske virker det for dig.

• #6   6. jul 2014 Kvk hvilken sadel kørte/kører du så med?

Kommentér på:
Ondt i rø...

Annonce