{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af cykel - fixie.
  • #1   31. jul 2020 det er det værste lort. køb en centurion fixie. meget bedre kvalitet.

    den der går i stykker inden for en måned


  • #3   31. jul 2020 pas men ligner samme kvalitet. der findes meget dårlig kvalitet af fixie cykler. du skal nok op i de 4000kr for at få en ordenligt fixie cykel.

    mbk lavede en fixie som gik i stykker hele tiden og rustet på ingen tid. centurion var noget bedre i alle dele.

    aldrig køb for billigt. det bliver dyrt i sidste ende


  • #4   31. jul 2020 Okay tak - jeg Har fundet denne centurion smiley er det sådan en du snakkede om?

    https://cykelexperten.dk/centurion-fixie-1g-groen/hvid-hjul-kampagne-main/


  • #5   31. jul 2020 jeg vil nok mere gå over i den der hedder centurion helium. koster vist 4499,-

    den jeg tænkte på hed vist basic 1 mener jeg.

    ved ikke helt med den fixie du linker til. hvordan kvaliteten.

    men vis du er fra kbh. så kør til Alex cykler og se på dem der og prøv dem.

    Alex cykler
    AmagerFælledvej 21
    2300 københavn s


  • #6   3. aug 2020 Overvej at købe en brugt stål racer fra 70-80'erne og byg om, prisen vil ende på omkring de 1500-2000kr når du er færdig afhængig af hvad du vil have. En brugt skrabet cykel koster næsten ingenting, fælge til fixies er heller ikke så dyre.
    Jeg ville aldrig smide 4000kr på en fixie, eftersom det eneste af rigtig værdi på en fixie er stellet og det er trods alt bare et stål stel.

    Det vigtigste er at du får et stel af stål i din størrelse, der ud over bliver du bare det mere glad for noget der er dit "special" byg skræddersyet til dit brug. Du kan selvfølgelig også gå efter noget så let som muligt, så er carbon, aluminium og titanium stel også værd at kigge efter men prisen er væsentligt højere. Så hvis du vil holde dig på lav pris, så køb stål.

    Håber du finder ud af det, held og lykke.


  • #7   3. aug 2020 Du kan evt. prøve at kigge på Sygklisters kræmmermarked (facebook), der kom af og til nogle fixies med gode dele.

  • #8   3. aug 2020 Umiddelbart synes jeg også det er lidt lidt i mod stilen at købe fixie som ny.
    Det er enten en det er enten en gl. racer som får nyt liv med mindst mulig udgift til vedligehold eller en vild baneramme som bliver brugt på gaden.


  • #9   4. aug 2020 jeg ville sq' prøve den Puch. Ja, jeg har set hvad en SCO kan, når man har justeret både forhjul og baghjuls lejernes tilspænding, bremseklodser og bremser, kører den fantastisk.
    Sagen er at hvis den skrues af en med den rigtige fingerspids gefühl kører den, ellers står den. Løsningen kunne være at få en klargøring hos cykelmager. Hvis du kan finde en der yder service på andet end deres egne. Så vil du med garanti være klar tit at køre fra alle selvbyggerne, hvis den ellers er din størrelse?


Kommentér på:
Køb af cykel - fixie.

Annonce