{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scott Scale 30
  • #1   25. sep 2011 Har sevl en Scale 30, fra 2009, super cykel jeg er meget glad for


  • #2   26. sep 2011 Ove, jeg har lige solgt en Scale 35 fra 2010, hvilket er næsten samme cykel med lidt dårligere dele. Jeg kender ikke præcis til Scale 30 fra 2008. Men her er min erfaring med Scale 35 fra 2010:

    Scott laver super lækre carbon rammer som er stive og race orienteret. Ingen tvivl om at den accelererede hurtigt, men med skovens rødder var min fully altså nr. 1. Ikke sagt at den var ubekvem at køre på, men på en længere distance var den trættende. Hvis din kammerats behov er lange ture i en skov med mange rødder, så kan ville jeg kigge efter en anden cykel. Er han til race på kortere distancer, så er den rigtig najs.

    Jeg havde ingen problemer med min cykel, købte den et nummer for lille, derfor blev den solgt igen.


  • #3   26. sep 2011 Tak for svar begge to, jeg tror det er den rigtige til ham, han er spinnings narkoman smiley som gerne vil prøve kræfter med rigtig cykling/mtb uden det skal koste en formue at komme i gang.

Kommentér på:
Scott Scale 30

Annonce