{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.997 visninger | Oprettet:

Jacob T
Jacob T
Tilmeldt:
16. okt 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 14

Scott Scale 30 vs. Scale 35 {{forumTopicSubject}}

Efter lange overvejelser er jeg blevet enig med mig selv om at det skal være en carbon cykel.
Var så nede ved den lokale cykelhandler, problemet er at jeg ved ikke om det skal være en Scale 35 eller
30.

Jeg kan få Scale 35 til 12000kr og Scale 30 til 14000kr inkl. alm. pedaler.

Hvilken er bedst? Og hvorfor? Er det de 2000kr værd at købe en 35'er? Jeg er helt ny indenfor mtb.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scott Scale 30 vs. Scale 35
  • #2   21. okt 2011 Har haft min Scale 35 i lige over et måned nu, og er super tilfreds. Kan ikke sige hvor meget mere du får, ved at smide 2000.- mere for en 30, men er ret sikker på, at en 35 vil kunne indfri dine behov/forventninger, specielt hvis du er helt ny indenfor mtb.
    Købte min hos Bikebuster til 12.500,-


  • Jacob T
    Jacob T Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 14
    #3   21. okt 2011 Puha, jamen kan det svare sig at smide de resterende 2000kr efter en Scale 30??

  • #5   21. okt 2011 Jeg ville ikke gøre det, specielt ikke som nybegynder.. Min gamle Merida til 5000.- holdt i 4 år, til masser af tæsk i skoven.. Tror ikke du vil kunne mærke forskel på de 2 cykler, tror bare du skal vælge den du synes er fedest, hvis du har pengene, men ellers kan du altså sagtens starte op med en billigere cykel,..

  • #6   22. okt 2011 Min første mtb var en Felt Q620 med RST gaffel og alt i lorteudstyr, den kostede 4000,- og jeg havde super meget fornøjelse af den. Så kan slet ikke se hvorfor man skulle bruge så mange penge hvis man er helt ny?

  • #7   22. okt 2011 helt enig med "MrWhite"..
    Jeg kørte på en kildemoes også med RST gaffel og lorte udstyr. Den kostede kun en tusse da jeg købte den af en ven, men jeg havde det sku' sjovt på den!


  • I am nr.  8
    I am nr. 8 Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 133
    #8   22. okt 2011 Jeg er stik modsat.
    synes du skal købe det bedste udstyr du har råd til. det virker bare bedre, skulle du finde ud af det ikke er noget for dig, er det lettere at sælge en middel cykel til en fornuftig pris, end en billig cykel.
    var det mig var valget gået på en scale 30...


  • #9   24. okt 2011 En carbon cykel er nok ikke det beldste sted at starte hvis du er ny i sporten. Den er meget mere følsom for slag, fra f.eks. styrt som du helt sikkert vil opleve. Hellere smide pengene i en god alu ramme og senere lidt på et godt hjulsæt. En scale 35 kommer ikke med et specielt hjulsæt og et skuffende kranksæt.

Kommentér på:
Scott Scale 30 vs. Scale 35

Annonce