{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.852 visninger | Oprettet:

Volpi
Volpi
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 98 Svar: 261

Tør man købe brugt? {{forumTopicSubject}}

Hej derude..

Jeg har besluttet mig for at købe mig en racer cykel og er lidt splittet i mit valg..
Kigger på en Canyon Roadlite
Eller noget brugt..
Har set en cannondale i full carbon, men er noget usikker på standen på sådan en.. Jeg er ny på området så har ikke den store dybdegående forstand og har ladet mig advare af buker og slag på netop carbon rammer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• indkøb 1.000 kr.
  • Reparation af hængsel på en skabslåge 1.320 kr.
  • Græsslåning af flere omgange 3.150 kr.
  • Hjælp til en dryppende vandhane 1.800 kr.
  • Jeg skal skifte fire tændrør på en Audi A4 2.0 TFSI, årgang 2010. 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tør man købe brugt?
  • #1   28. dec 2011 Cyklen har kørt ca 1100 km

• #4   28. dec 2011 Og mange tak for hjælpen Simon P.

Gik lidt kage i mine besker så linket er står for sig selv:)

• #6   28. dec 2011 Har faktisk også sendt ham et bud på 10.000. Netop med argumentet af ny pris og også lidt af et budget, så man har jo lov at håbe:)..
    Har ellers lige idag siddet og lavet bestilling på en canyon roadlite, men er nu kommet i tvivl om brugt..
    Jeg er en 178-79

• #8   28. dec 2011 Den tiltaler mig også en del pga den højere køreposition(ryg problemer)
    Jamen så må vi håbe han er frisk på en deal..
    Men kan nu ikke se så meget på det ene billede.
    Men jeg vil hvis han er interesseret i en handel kigge på revner.
    Stedet jeg ellers skal være særlig opmærksom på?

• #10   28. dec 2011 Hov et spørgsmål mere..

Jeg er en tung dreng på 88 kilo som tidligere har kørt en del mtb, men vil forsøge mig med racer i det nye år. Vil det fungere med carbon og denne cykel i det hele taget??
    Der skal tæves 12 kilo af i løbet af foråret, så det er ikke nogle kilo cyklen skal slæbe på hele tiden:)

• #12   28. dec 2011 Jeg har den opfattelse at når man er oppe i den prisklasse på specialcykel, så er det fint at købe brugt. Når folk har købt en cykel til f.eks. 20000kr. ved de også godt hvordan man behandler sådan en (Der er self. altid undtagelser) men generelt passer folk ret godt på deres dyre ting. Jeg har da købt brugt og har været rigtig godt tilfreds, men følelsen af et nykøb er også bare for fed. Men kender du ikke en der kan tage med dig, som ved lidt om racercykler? Jeg ville sgu ikke turde købe en cykel brugt til 14000 uden at vide noget som helst om det. God cykeljagt smiley

• #13   28. dec 2011 Søren C..

Kender desværre ingen nej,,

Det er også derfor jeg er lidt betænkelig.
    Købte min mtb brugt og var nu fint tilfreds med den..
    Følelsen af ny cykel opvejer (for mig) ikke følelsen af at have fået noget godt, men dog lettere brugt:).
    Den bliver alligevel hurtigt lettere brugt:)

Kommentér på:
Tør man købe brugt?

Annonce