{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God begynder MTB
  • #1   3. feb 2012 Forgaflen er, hvis den er serviceret noget af det bedste du kan få. Kun overgået af videre udviklingen Lefty systemet.
    Jeg har kørt med en gaffel som den på cyklen i 1 år uden problemer overhovedet.


  • #2   3. feb 2012 Du skal være opmærksom på, at der skal laves en del, før den er køreklar smiley

  • #3   3. feb 2012 Det er en rigtig god cykel. Det er ikke alle cykelmekanikere der kan servicere Cannondales Fatty, så inden du køber den bør du sikre dig at der er en lokal mekker i nærheden der kan. Ellers får du en af de letteste suspension forgafler og et godt stel for få penge. Er der problemer med forgafler ville jeg ikke smide 3500kr for den. En tilsvarende ny kan købes for omkring 10kkr

  • #4   3. feb 2012 Jeg er ikke bange for at skulel samle den... det er der ingen problemer i for mig.

    Men hvordan kontrollerer jeg om gaflen er i orden så? skal den bare kunne fjedre og "lock-oute" for at være i orden, eller er der mere til sådan en kontrol?


  • #5   3. feb 2012 Og jeg vil tro at webike.dk i Århus kan klare sådan en forgaffel, hvis den kræver lidt vedligehold. Eller er jeg galt på den?

  • #6   3. feb 2012 Ellers så få fat i Rasmus fra Børge Madsen Cykler i Vejle, der findes vist ikke så mange i DK, der ved mere om de gafler, end han gør smiley

  • jens a
    jens a Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #7   3. feb 2012 Du skal klippe stripsen på beskyttelsmanchetten, så kan du se om der er rust eller skader på gaffelbenet/lejebanerne, hvis der er det koster det en rep til ca 1500,-Hvis ikke den har skader der og lock out´en virker, får du en kanon gaffel til billige penge..

    mvh


  • #8   4. feb 2012 Hej

    Jeg har tænkt mig og sælge min giant terrago 2 hvis det var noget??? smiley


Kommentér på:
God begynder MTB

Annonce