Ny cykel til nybegynder.. {{forumTopicSubject}}
Hej derude.
Jeg skal til at have en ny cykel, jeg har ingen pt, men har før haft en brugt MBK, som jeg var rigtig glad for, især den måde gearene fungerede på, var lækkert..
Men jeg er så på udkig efter en ny cykel, og er faldet over en fra MBK som er til at betale.
http://www.netcyklen.dk/shop/mbk-black-concept-184p.html
Men jeg er så også faldet over nogle ret lækre nogle fra Avenue, kan godt lide deres design på blandt andet Avenue Broadway 7R, men de koster også bare kassen syntes jeg, som ikke cykler såååå meget igen...
Så jeg håber på lidt hjælp fra jer derude, om hvad i ville vælge? Og hvorfor? Og hvad jeres erfaringer er med begge mærker?
Kan man købe en cykel over nettet, hvis man har prøvet den nede i en butik, også spare penge ved at købe over nettet? Eller er det bedst at give de 1000-2000 kr mere og købe den i en fysisk butik?
Jeg cykler som sagt ikke pt, men håber på at jeg kan få lysten igen, så derfor vil jeg invester lidt penge i en ny cykel.
Håber at i kan hjælpe/Rådgive mig.
// Theis
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Cykler: 5 Emner: 55 Svar: 1.495
mar 2012
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 5
aug 2008
Men noget kunne tyde på at du skal ud og have fat i en sportscykel - altså en cykel som Avenue e.l.
mar 2012
Hvad er "kvalitet" ?
Kunne forestille mig at sådan en Avenue er populær og deraf prisen?
mar 2012
Det var bare hvis sådan en Avenue var meget bedre, og man bare skulle eje sådan en, at jeg ville overveje det?
Eller også noget helt tredje?
aug 2008
Avenue er garanteret ikke bedre end MBK, men jeg synes at den du linker til er dyr i forhold til hvad det er. Har du overvejet noget så klassisk som en Raleigh?
mar 2012
Kan bedst lide designet på en Avenue Broadway 7R, men jeg syntes også det er mange penge for en cykel, som jeg ikke engang er sikker på at jeg kommer til at bruge mere end bilen.. Men jeg håber da..
Andre forslag i prisklassen 5000 kr?
mar 2012
Og hvad er "bedst" ?
Jeg har kun prøvet cykler med indvendige gear, og derfor er jeg selvfølgelig lidt skeptisk overfor de udvendige? Om de holder lige så godt? Også er der forskel på bremserne? Andre ting?
Avenue Spirit XS-3000 ´10: (link fjernet)
AVENUE BROADWAY 58 CM ULTIMATEWHITE SHINY 7 GEAR:
http://www.cykelshoppen.dk/herrecykler/4605-avenue-broadway-58-cm-ultimatewhite-shiny-7-gear-rullebremser-10.html
AVENUE BROADWAY STYLIZWHITE SHINY NEXUS 7 GEAR RULLEBREMSER 2011:
(link fjernet)
Det er de tre der er i mine overvejelser nu, for det bliver jo nok en Avenue, da jeg er vild med designet..
Ny cykel til nybegynder..