{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.652 visninger | Oprettet:

road bike : Shimano / campagnolo/ sram {{forumTopicSubject}}

ja synes godt jeg ville høre folks mening omkring hvad de kan li at køre med på deres racer og erfaring osv .

jeg kan pt sige at jeg Køre med Shimano 105 version 5600. også har jeg Kørt med Ultegra .... køre fint synes jeg ... men kunne dog meget gerne tænke mig at prøve noget sram ...

Campagnolo sige mig dog ikke det store .. synes at den meget kraftige lyd fra Bodyèn .. bliver træls i længden at høre på .. også er jeg ikke så glad for den lille tap til tommelfingeren .. .en det skal dog dertil siges at jeg synes det er smart at man kan klikke fra laveste til højeste i et "move"

men vinder campagnolo kun over shimano på grund af deres Vægt /kulfiber dele ...

lad mig høre hvad i synes ?? ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  road bike : Shimano / campagnolo/ sram
  • #1   21. jun 2007 hehe okay .. ja folk bliver nok aldrig enige .. men stadig sjovt at høre om folk både har godt og ondt på hjertet

  • Morten s
    Morten s Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 53
    #2   21. jun 2007 Øh campa body'er larmer så ikke? Det er sku 100 år siden

    Men jeg er nu mest campa mand. Meget mere "Race" end shimano syns jeg.

    Også syns det er langt pænere end det super kedelige shimano

    Campa har os altid lavet rigtig gode hjul, hvor shimano bar har lavet.... Ja hjul:)

    Dog er shimano kommet lidt efter, på de fleste punkter, både med hjul og fx deres bremser. De har altid været noget dårligere end campa indtil de indførte 10 speed grupperne.


Kommentér på:
road bike : Shimano / campagnolo/ sram

Annonce