{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For stor cykel.-
  • #1   16. jun 2012 altså jeg har kørt 1 sæsong på en 21 tommer og har kørt to sæsonger på en 16 tommer tror jeg den var, og nu har jeg en 19,5,

    så jeg syntes der kan ændres vanvittig meget med de forskellige ting, og kunne engetlig godt li den lille fordi rammen var så kort, så den var rigtig sjov i de tekniske dele hvor jeg følte det var svært og få "røven" med rundt på den større ramme..

    men nu har jeg fået mit topfuel der er 19,5 tommer så må jeg prøve en mellem ting se hvordan det er..


  • kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 31
    #2   16. jun 2012 Det ska lige siges at det er en racer cykel..!

  • #3   16. jun 2012 når det har jeg ingen erfaring med desværre

  • #4   17. jun 2012 Du føler dig helt klart mere sikker og hjemme på en cykel som passer til dig. Men hvis den kun er 1 nr. for stor, så kan du tilpasse den med en kortere frempind. Det vil dog aldrig blive det samme som hvis rammen passer dig 100%

    Skulle jeg ud og købe en ny cykel, ville jeg altid tage den i den rigtige størelse, hvis det var en brugt cykel jeg købte for stor, så skulle det virkelig være en drømmecykel til en super pris.


  • kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 31
    #5   17. jun 2012 den er vist 64 cm som er rimelig str og jeg er 1,74. er det helt galt..??

  • #6   17. jun 2012 Ja. Jeg er 1.82 og kører str 54. Så det er helt ude i hampen. Du kommer til at ligne et lille barn som har lånt fars cykel.

  • #7   17. jun 2012 172 og bruger 51/52........så du er helt skæv på en 64'er. Kan du overhovedet komme op på den?????

  • kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 31
    #9   17. jun 2012 Jeg har selv sat sædet ned og købt en kortere frempind. Så slemt er det heller ikke. men spørgsmålet er vel mere om man ikke kan få den til at passe, så man kan køre nogen lunde på den. jeg har ik prøvet en der var mindre så ved ikke hvad forskellen er!

  • #10   17. jun 2012 Du kan køre på den. Men forskellen er enorm når den er så meget for stor til dig.

    Brug den til at finde ud af om cykling er noget for dig og så køb en ramme eller en ny cykel i den rigtige størrelse når du er blevet bidt af det.

    Den bliver aldrig god for dig, den er meget for stor.


Kommentér på:
For stor cykel.-

Annonce