{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.365 visninger | Oprettet:

Aktuelle tilbud på bibshorts {{forumTopicSubject}}

Har indtil nu klaret mig fint med billige cykelshorts fra Lidl (har ingen sammenligningsgrundlag), men efterhånden som cykelturene er blevet længere (80-100km.), er jeg begyndt at døje en smule med gnavesår/hudløshed.

Tiden er derfor kommet til, at jeg skal ud at investere i et par lidt bedre cykelshorts. Dem jeg indtil nu har brugt, er uden seler, men et af de problemer jeg har haft med disse er, at puden ligesom ikke bliver siddende på samme sted, når jeg f.eks. har været oppe at stå i pedalerne, og sætter mig ned igen. Jeg har en idé om, at dette problem måske løses ved at købe bibshorts (altså m. seler).

Jeg har en idé om, at et par ordentlige cykelshorts gør deres arbejde ubemærket, og ikke generer på nogen måde under cykelturen. Man skal med andre ord, glemme at man har dem på (dette har på ingen måde været tilfældet med dem jeg har nu!!!).

Er der nogen der kender til aktuelle tilbud på bibshorts i en ordentlig kvalitet til en rimelig pris (gerne på nettet, hvis ellers det der med størrelsen er til at hitte ud af). Jeg er desværre ikke født med røven fuld af penge, så jeg går efter "Mest for pengene" tilbud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktuelle tilbud på bibshorts
  • #1   23. aug 2012 Personligt kan jeg anbefale Santini.
    Ved de bruger dem under Giroen.

    Hvor de forhandles ved jeg desværre ikke.
    Men de ligger formentlig til ml. 600-1000kr for et par bibshorts


  • #2   23. aug 2012 tjek CRC, de har nogle rigtigt gode tilbud for tiden smiley

  • #3   24. aug 2012 Kan godt være lidt farligt at købe cykelbukser på nettet, da det kan være en stor fordel at prøve dem inden køb, medmindre man kender modellen i forvejen..
    Se fx her http://aktivtraening.dk/udstyr/udstyrstip/saadan-vaelger-du-cykelshorts


  • #4   24. aug 2012 Helt enig med Michael. Købe tøj på nettet som du ikke har prøvet er en dårlig idé. Kør ind til en forhandler, prøv lidt forskelligt, få deres input og køb et par der. Senere når du ved mere om hvilket mærke og str der fungere for dig, kan du overveje nettet. Efter min mening er det puden i buksen der gør en kæmpe forskel. Jeg bruger Assos Uno. Koster 1000kr, men elsker den pude der er i, isår til min følsomme røv, er den god.

  • Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26
    #5   24. aug 2012 Der er et stort udsalg på alt tøj til cykling på den her hjemmeside:
    http://www.chainreactioncycles.com/
    Der kan du virkelig spare nogle %...


  • #6   24. aug 2012 Tror jeg må en tur forbi den lokale cykekbiks. Tak for hjælpen smiley

  • #7   25. aug 2012 Nu er det jo heller ikke mere træls at købe på nettet. Det er jo bare at sende retur hvis det ikke passer. Det er jo højest et spørgsmål om en enkelt størelse.
    Jeg Har lige byttet ved CRC og 9 dage efter jeg havde afleveret det på posthuset havde jeg et nyt set.
    Udvalget er også meget større på nettet


  • #8   25. aug 2012 Jeg har igår modtaget mine nye shrorts jeg har bestilt på cyclingshop.dk.

    Brikoshorts til 349,-

    Første indtryk er at de er klart anbefalelsesværdige.


  • #9   25. aug 2012 Så har jeg vovet pelsen og bestilt på nettet. Der var alligevel for meget at spare på nettet, til at jeg kunne forsvare at handle lokalt (Jeg er født Nordjyde). Det kan vel ikke gå værre end at jeg må benytte mig af returretten.
    Jeg endte med et par Craft performance tour bibshorts til 499, og så røg der sgu lige en neongul regnjakke med i kurven smiley


  • #10   28. aug 2012 Har lige modtaget mine bibshorts, og de er heldigvis perfect fit. Førstehåndsindtrykket er at kvaliteten er helt i top, og ihvertfald 100 gange bedre end mine Lidl shorts. Nu glæder jeg mig til at få dem testet på cyklen.

Kommentér på:
Aktuelle tilbud på bibshorts

Annonce