{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.430 visninger | Oprettet:

Ny pendlercykel {{forumTopicSubject}}

Jeg kan slet ikke overskue cykelmarkedet, så håber på at få hjælp fra lidt klogere folk smiley

Min Cube Acid har vist efterhånden givet op. Alt er slidt ned, og jeg vil ikke ofre flere penge på den. Jeg pendler 12 km hver vej på arbejde og skal bruge en ny cykel. Her er mine tanker:

- Jeg cykler ind til Århus C hver dag - derfor temmelig mange og sure bakker.

- Jeg har et lille stykke grus - derfor har jeg egentlig været glad for en MTB, men har også overvejet en lidt lettere cykel med smalle dæk. Jeg leder også efter en robust cykel, da byen ofte byder på kantstene og bump

- Jeg skifter rigtig tit gear, for at finde liiige det rette tråd, jeg tror derfor ikke jeg kan nøjes med 3 torpedo'er smiley

- jeg synes udvendige gear er bedst, virker ikke så tunge som de 7 invendige jeg engang har haft. Kunne måske nøjes med bare en enkelt klinge foran - ville cyklen ikke blive lidt billigere og lettere at vedligeholde?

- jeg kan godt lide skivebremser - synes de er nemme at vedligeholde

- jeg er ikke bleg for at købe fra fx. tyskland, eller sidste års model, hvis jeg kan spare et par kroner. jeg kender jo fx. min størrelse på en cube...

- budgettet er måske 5000 kr ?


Hvilken cykel ville i kigge på i mit tilfælde? Gerne links til aktuelle tilbud, hvis I lige kommer i tanke om noget godt eller butikker i mener jeg skulle kigge på smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny pendlercykel
Kommentér på:
Ny pendlercykel

Annonce