{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring uden kvittering?
  • #1   12. sep 2012 de skal bruge begge dele (låsebevis og kvittering)

• peter j
    peter j Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 42
    #2   13. sep 2012 Tror det er nok med låsebevis, og evt billeder eller lignende af cyklen- ellers vil det jo også nærmest være umulig at sælge en brugt cykel, hvor kvitteringen er blevet væk..

• #3   13. sep 2012 Begge dele - taler desværre af erfaring...fik stjålet min 30 gamle MTB. Heldigvis har vores selskab dækket det fulde beløb, uden selvrisiko.

• #4   13. sep 2012 du skal kunne bevise hvad cyklen har kostede ellers kan forsikringen ikke udbetale nogle penge til dig for ellers kan du jo bare sige en pris og så ved de ikke om det er rigtigt eller forkert

• casper s
    casper s Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 12
    #5   13. sep 2012 Det kommer an på selskabet. Det er ikke alle der behøver en kvittering for købet, bare du har stelnr og låsebevis.

• #6   13. sep 2012 Som Casper s skriver... kommer det helt an på hvilket selvskab og hvilken dækningsgrad.

• Mikkel K
    Mikkel K Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #7   19. sep 2012 Som udgangspunkt skal du bruge de samme oplysninger, som kræves for at melde den stjålet - dvs. stelnummer og låsebevis. Uden stelnummer og låsebevis kommer du ingen vejne...
    Men...derudover skal du jo også på en eller anden måde overbevise forsikringsselskabet om at cyklen har kostet det den nu engang har kostet og der er kvitteringen jo det stærkeste våben. Men, hvis ikke din forsikring vil acceptere stelnummer og låsebevis, så ville jeg skynde mig at finde en anden forsikring... Start f.eks. her: http://forsikringsguide.net

MVH Mikkel

Kommentér på:
Forsikring uden kvittering?

Annonce