{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre! Stjålet min el cykel. {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg er lidt rundt på gulvet lige øjeblikket fordi jeg nemlig har fået stjålet min el cykel.
Det var en specialized el cykel. Den var over to år gammel og brugt kørt cirka 6000 km.

https://www.dba.dk/damecykel-specialized-como/id-1082910561/?utm_source=copy&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_share_listing

Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre nu? Altså med hensyn til meld den stjålet og forsikringer og så videre.

Dette er min første cykel som faktisk er blevet stjålet.

Hvad ville være det bedste at gøre herfra. Tak på forhånd.

Dj.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre! Stjålet min el cykel.
  • #1   10. jan 2022 Hvis du har indboforsikring skal du blot kontakte dem og oplyse stelnummer (burde stå på kvittering hvis du ikke har noteret det), samt huske at nævne den var låst med en !!godkendt lås!! eller låst inde et sted hvor kun du har adgang til, såsom et aflåst kælderrum. Især den godkendte lås er vigtigt, da de ellers ikke dækker ved tyveri.

    Afhængigt af cyklens pris/værdi kan du godt risikere at du ikke får dækket den fuldt ud, da en del forsikringsselskaber kræver ekstra tilvalg ved cykler over 13.000-14.000 kroner.

    Håber du finder en god løsning!


Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre! Stjålet min el cykel.

Annonce