{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

hvor høje må hjul være til en rytter cykel {{forumTopicSubject}}

hej...

Det er ingen hemmelighed men elsker lir og højprofils hjulset
Er ved at bygge mig en ny raser cykel og går med tanken om at smide 1080 eller 808 forrest hjul på.
Køre rigtig meget alene så noget ekstra aero vil da også være fedt. Men mit spørgsmål er hvornår går man for langt så folk ryster på hovederne af en
Eller er der kun ens pung der sætter grænserne

Håber på der er nogen der kan hjælpe mig med at stoppe mit lir's vanvid

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor høje må hjul være til en rytter cykel
  • #1   8. jan 2013 Gi den gas....så længe du kan styre den, har råd og selv syntes det er fedt.....så er det bare at gøre det

• #2   8. jan 2013 Det kan jo kun være en smagssag, når det kommer til hvad man syntes om.

Jeg har 52mm på min og er vild med det. På en alm. racer, er alt over 70-80mm lidt tosset efter min smag. Jeg ville nok gå til maks 60 personligt.

Men så snakker vi også kun efter hvad jeg syntes ser fedt ud! Ikke funktion.

• #3   8. jan 2013 Jeg syntes ikke den er svært at styre et plade hjul på baghjuletet hvis det er det er mere front jeg er bekymret for. Overvejer et set 808 zedtech men med ikke om det er noget værd mere eller om de er no go. Om de andre zipp hjul er blevet beder end dem eller om de stadig er toppen?

• #4   8. jan 2013 Snakker vi om enkelstart eller felt kørsel?

For ved felt kørsel vil jeg hellere ikke have med en 50-60 mm, da det bliver for svært at styre, når man ligger klods opad hinanden.

Men hvis du er til enkelstart, så bare giv den gas med profilerne. smiley

• Harbo å
    Harbo å Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #5   8. jan 2013 jeg kører tit hvor vi kun er 2-3 stykker, jeg kører med 404 foran og 808 bagpå, det er det jeg bedste kan li, men kører vi større felt skifter jeg tit baghjulet til 404, har oplevet det samme som simon M

• #6   8. jan 2013 det lyder til jeg nok ikke kan komme til at styre det hvis jeg køber 808 så det ender not i en 404 smiley

• #7   8. jan 2013 køre med Reynolds strike 66 mm på for og bag eller Bontrager aeolus 65 mm hvis der er bakker (pga stivhed)... har ingen problemer med at styre dem når man ligger i en større gruppe... man ska dog koncentrer sig lidt hvis man ligger forrest i en go sidevind for ikke at gøre folk bag dig usikker... smiley

Fuld gas med profilerne smiley

Kommentér på:
hvor høje må hjul være til en rytter cykel

Annonce