{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.111 visninger | Oprettet:

Rasmus K
Rasmus K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Valg ny Cykel- Racer vs. sportscykel {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har i lang tid gået og kigget efter en ny cykel men er kun blevet mere i tvivl desto mere jeg har kigget og er nu i total vildrede om hvad jeg skal vælge.
Jeg skal bruge en cykel som jeg kan kører til og fra mit studie som er en samlet tur på ca.25km 5 gange om ugen. Det er også min hensigt at skulle en cykle en længere tur på ca.100km en håndfuld gange om året.

Hvad er det mest optimale valg en racer eller en sportscykel (flatbar) eller et helt tredje valg?

Kom venligst med jeres råd, valg og kommentare.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg ny Cykel- Racer vs. sportscykel
  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

#1   26. jul 2007 max.8-9000 men helst billligere.

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

#2   26. jul 2007 jeg har bare været i tvivl om hvor vidt det er pengene værd at købe en racer til 8-9K hvis man ikke anvender den til andet end transport. Er også bange for at den bliver stjålet da den ikke låses inde i et skur el. lignende inde ved studiet (byen). Er træt af at man ikke kan have sin cykel i fred nogen steder:(

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

#3   26. jul 2007 Har set lidt på denne: http://www.scottusa.com/product.php?UID=9766
    men gearet er så vidt jeg ved ikke det bedste så jeg spurgte forhandleren hvor meget det ville koste at få sat noget i stil med shimano 105 (hørt man ikke skulle købe dårligere gear) på men det mente han ikke kunne betale sig.

• #4   26. jul 2007 Hvis jeg var i din situation, så havde jeg valgt sportcyklen. For kan generelt ikke lide racercykler. smiley

Der er et lille udvalg også at kigge på her; http://www.tokind.dk/index.php?shortcut=11,14

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

#5   26. jul 2007 Det var også mit fortrukne valg til start men hvis jeg ikke kan få en med et ordentligt gear og det koster det samme at få sat f.eks. shimano 105 på en sportscykel som det koster at købe en ny racer kan det vel ikke svare sig.
    Er der nogle som kender til Scott cyklen jeg har lagt et link til? Og er det muligt at skifte gearet når det er slidt ned til et bedre for så vidt jeg har forstået laves de fleste gear som 9 el 10 speed mens der sidder et 7 speed på denne? eller er det mig som har misforstået noget?

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

#6   26. jul 2007 Tak for rådene og tilbudene jeg tror jeg fortsætter med at kigge videre inden jeg beslutter mig.

Kommentér på:
Valg ny Cykel- Racer vs. sportscykel

Annonce