3.111 visninger
|
Oprettet:
Valg ny Cykel- Racer vs. sportscykel {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har i lang tid gået og kigget efter en ny cykel men er kun blevet mere i tvivl desto mere jeg har kigget og er nu i total vildrede om hvad jeg skal vælge.
Jeg skal bruge en cykel som jeg kan kører til og fra mit studie som er en samlet tur på ca.25km 5 gange om ugen. Det er også min hensigt at skulle en cykle en længere tur på ca.100km en håndfuld gange om året.
Hvad er det mest optimale valg en racer eller en sportscykel (flatbar) eller et helt tredje valg?
Kom venligst med jeres råd, valg og kommentare.
jul 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
jul 2007
jul 2007
men gearet er så vidt jeg ved ikke det bedste så jeg spurgte forhandleren hvor meget det ville koste at få sat noget i stil med shimano 105 (hørt man ikke skulle købe dårligere gear) på men det mente han ikke kunne betale sig.
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 2 Emner: 3 Svar: 74
Der er et lille udvalg også at kigge på her; http://www.tokind.dk/index.php?shortcut=11,14
jul 2007
Er der nogle som kender til Scott cyklen jeg har lagt et link til? Og er det muligt at skifte gearet når det er slidt ned til et bedre for så vidt jeg har forstået laves de fleste gear som 9 el 10 speed mens der sidder et 7 speed på denne? eller er det mig som har misforstået noget?
jul 2007
Valg ny Cykel- Racer vs. sportscykel