{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  valg af ny cykel - hjælp...!
  • #1   27. dec 2015 Pest eller kolera smiley

Jeg havde nok kigget på cannondale.

Habit eller bad habit.

Kører selv trigger.

Carbon brugt i den prisklasse er dumt, du kan jo tænke over hvorfor den lige har fået ny ramme den på dba.

livstidsgaranti på rammer gælder kun første ejer.

Canyon har list problemer med kundeservice og leveringstider, så dem ville jeg nok hurtigt glemme.

• #3   27. dec 2015 Eller Santa Cruz! 5010 fx.

Drop brugt når du bruger de penge.

Hvor i landet bor du?

• Tomas L
    Tomas L Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #4   27. dec 2015 Canyon

• #5   27. dec 2015 FJ. jeg bor ved Horsens. Så turen går oftest til sondrup, silkeborg, århus.

Køre idag på en HT 26'' Scott RC så nu er tiden kommet til at prøve noget nyt

• #6   27. dec 2015 Der er mange faldgruber ved at købe brugt... Carbon er et skørt materiale der kan have usynlige skader (men nu er rammen jo ny så deeet...) du kender heller ikke service historikken på affjedrings komponenterne... Og hvis du handler en cykel i den kaliber som dit budget antyder, hos en forhandler er du (forhåbentlig) sikret en super service når der bliver et eller andet med cyklen... Noget du nok ikke får i samme grad hvis du tropper op med en cykel fra en anden forhandler... Jeg stod selv i den situation for et par måneder siden at jeg skulle handle cykel... Og vaklede mellem brugt for 15-17k eller nyt fra forhandler... Jeg landede på en ny specialized Epic comp alu sat ned fra 23k (tror jeg det var) til 17k og er kisteglad for mit valg selvom jeg ikke kører carbon med xtr osv

• #7   27. dec 2015 Carbon er ikke er skørt materiale. smiley

Lad nu være med at viderebringe alle de fordomme og ubegrundede påstande om materialer du ikke rigtig ved noget om.

Jeg kender desværre ikke nogen forhandlere i Jylland, jeg bor selv i København.

Men der er helt sikkert nogen med de cykler jeg foreslår.

Så tag ud og prøv nogle af dem. Eventuelt lej en demo hvis du kan finde en forhandler som har det.

• #9   27. dec 2015 Fully skal prøves...

• #10   28. dec 2015 Med fare for at støde :
    Epic'en er jo mest en fully for folk som lige er stået af racercyklen, og ikke rigitig vil have en mountainbike eller en fully.. smiley Eller virkelig er glad for at køre løb.

Hvis du gerne vil køre lidt drops og have muligheden for at få det bedste ud af en tur til sverige eller tyskland, så gå efter noget med 120-140mm vandring og slack geometri smiley

Så måske skal vi spørge om hvordan du kan lide og køre, og hvor du gerne vil køre? smiley

Kommentér på:
valg af ny cykel - hjælp...!

Annonce