{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Dennis E. R
Dennis E. R
Tilmeldt:
12. apr 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

cykel mærker MTB {{forumTopicSubject}}

hej jeg skal til at købe mig en ny MTB til skov kørsel, jeg er nybegynder og kender ikke ret meget til mærker eller udstyr. men jeg syntes man får meget for pengene ved at købe en MERIDA el. NISHIKI er det noget værd eller er det bedre at købe noget andet til samme penge. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cykel mærker MTB
  • thomas w
    thomas w Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 82
    #1   12. apr 2013 jeg gik til den lokale cykelforhandler fik en super pris på en Scott til 5200 3000 rabat sidste år.
    fed cykel.
    + kæmpe fordel når noget går galt, mit baghjulnav gik i stykket fik på 1 dag et nyt, den service er for mig også en del penge værd.
    gear serie tja de kan alle skifte gear, måske spare du 200 gram og hvad så.
    vigtiger er et godt hjulsæt.



  • #2   12. apr 2013 Ikke helt rigtig, Thomas W. Især når der er tale om en MTB'er, er det også vigtigt med en gear-gruppe der kan holde. Det er ikke altid en vægtbesparelse man betaler ekstra for, men også holdbarhed i forhold til slid.

  • #3   12. apr 2013 Kig efter en cykel med shimano SLX gear gruppe, Rock Shox Reba gaffel som minimum eller en FOX. Umiddelbart er det mærker som dem du nævner og Ghost, Cube, Focus.
    Og tag et kig på Design cyklers Rock Machine de har nogle gode priser dem for øjeblikket


  • Dennis E. R
    Dennis E. R Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   12. apr 2013 glemte at sige budgettet er omkring 5-6000

  • #5   12. apr 2013 Så ville jeg evt kigge brugt.


  • #6   12. apr 2013 evt. http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=3002

    (link fjernet)