{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Dennis E. R
Dennis E. R
Tilmeldt:
12. apr 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

cykel mærker MTB {{forumTopicSubject}}

hej jeg skal til at købe mig en ny MTB til skov kørsel, jeg er nybegynder og kender ikke ret meget til mærker eller udstyr. men jeg syntes man får meget for pengene ved at købe en MERIDA el. NISHIKI er det noget værd eller er det bedre at købe noget andet til samme penge. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cykel mærker MTB
  • thomas w
    thomas w Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 82
    #1   12. apr 2013 jeg gik til den lokale cykelforhandler fik en super pris på en Scott til 5200 3000 rabat sidste år.
    fed cykel.
    + kæmpe fordel når noget går galt, mit baghjulnav gik i stykket fik på 1 dag et nyt, den service er for mig også en del penge værd.
    gear serie tja de kan alle skifte gear, måske spare du 200 gram og hvad så.
    vigtiger er et godt hjulsæt.



  • #2   12. apr 2013 Ikke helt rigtig, Thomas W. Især når der er tale om en MTB'er, er det også vigtigt med en gear-gruppe der kan holde. Det er ikke altid en vægtbesparelse man betaler ekstra for, men også holdbarhed i forhold til slid.

  • #3   12. apr 2013 Kig efter en cykel med shimano SLX gear gruppe, Rock Shox Reba gaffel som minimum eller en FOX. Umiddelbart er det mærker som dem du nævner og Ghost, Cube, Focus.
    Og tag et kig på Design cyklers Rock Machine de har nogle gode priser dem for øjeblikket


  • Dennis E. R
    Dennis E. R Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   12. apr 2013 glemte at sige budgettet er omkring 5-6000

  • #5   12. apr 2013 Så ville jeg evt kigge brugt.


  • #6   12. apr 2013 evt. http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=3002

    (link fjernet)


  • Dennis E. R
    Dennis E. R Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   12. apr 2013 det ser ud som om man får rigtigt meget for pengene ved at købe canyon. er der nogle butikker der forhandler dem i aalborg området?

  • #8   12. apr 2013 Nej du kan kun få Canyon via nettet i Tyskland derfor den billige pris. Så jeg vil ikke anbefale dig at købe en cykel i udlandet via nettet, hvis du ikke selv kan servicere din cykel, Canyons service har ikke de bedste ry nok nærmere det modsatte.

  • Dennis E. R
    Dennis E. R Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   12. apr 2013 så bliver det nok fra en butik for er ikke helt skarp i cykel vedligeholdelse.

  • #10   12. apr 2013 Har Canyon ikke stadig et showroom i Randers ?..

    /KP


  • #11   12. apr 2013 De har showroom. men al garanti osv bliver ordnet i tyskland

  • Dennis E. R
    Dennis E. R Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #12   12. apr 2013 godt at vide det med showroom.

  • #13   12. apr 2013 Bjarke L: Du aner da ikke hvad du taler om..... Det kommer jo fuldstændig an på hvad du forventer med servive, lige gyldig om du handler i butik på nettet eller brugt skal alle cykler have service i form af gafler og sliddele. Dette skal du enten selv klare eller betale dig fra og det er fuldstændig lige gyldigt hvilket mærke man handler. Canyon har en af de bedste garanti ordninger på deres rammer og hvad angår garanti så er den i top (læs mere på deres hjemmeside).. Får du en fejl på en cykel købt i en fysisk butik skal butikken alligevel kontakte deres leverandør, fremfor ved canyon skal man skrive en mail.
    Der er showroom i Danmark......


Kommentér på:
cykel mærker MTB

Annonce