{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.344 visninger | Oprettet:

[ Simoneeh! ]
[ Simoneeh! ]
Tilmeldt:
3. maj 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Nybegynder BMX .. {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg skal til at køre BMX, altså tricks osv.. Men jeg vil self gerne have noget ordentligt som kan holde til lidt af hvert.. Mine planer er intet stort, kun tricks og jordbane.. Ikke nogle løb eller noget, det er ikke lige mig smiley

Hvilken BMX vil i anbefale? Har omkring 5000 at gøre godt af efter min konfirmation men min maks pris er nok de 3000,-

Eller kan dte betale sig at bygge sin egen? Jeg har en far der selv har samlet sin egen cykel, så dette ville også være en mulighed. smiley

Håber i kan hjælpe mig!

Ps. Rigtigt gerne en fed farve!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder BMX ..
  • #1   4. maj 2013 det kan godt blive svær med 3000, jeg købte min bmx i dele og det løber hurtigt hvis du godt vil have de "rigtige mærker" men du får også en forståelse for hvordan cyklen er bygget op når du er færdig

    Der er kommet mere fokus komplette cykler fra de store producenter i løbet af de sidste par år og det er helt sikkert en mulighed at finde noget godt. især hvis du
    kigger efter forrige års modeller.

    Har lige fundet nogle som jeg synes var gode på bmxbutikken.dk de har også en fysisk butik i københavn

    (link fjernet) i sort og translucent green http://goo.gl/wxluW

    (link fjernet) kun i sort

    (link fjernet) kun i sort

    (link fjernet) kun i matt hvid

    (link fjernet) kun sølv med guld

    Der er selvfølgeting ting er gode at kigge efter hvis vil kigge efter bmx selv såsom
    lukkede lejer i hjul,krank og headset.
    dobble væggede fælg.
    Om du vil ha gyro eller ej. den ting der at du kan dreje styret helt rundt(barspin) uden at du dreje det tilbage for at vikle bremskabel ud
    Materialet selve cyklen er bygget af det skal helst være 4130 cromoly rør både stel og forgaffel..

    jeg kunne ikke finde på at købe brugt mest fordi folk tror deres cykel er lavet af guld selvom det er en gammel halvrusten gt bmx.


  • #2   4. maj 2013 Der blev jeg lige en del klogere! Mange mange tak!:-)

  • #3   4. maj 2013 Jeg har en WeThePeople Volta til salg. Den har kørt ca. 5-6 gange af nybegynder, hvis det er noget så bare skriv, så sender jeg lige nogle billeder osv.

    (link fjernet)

    Min er dog ikke præcis denne udgave, men en anden årgang.


  • #4   6. maj 2013 chainreactioncycles har nogle gode freestyle på siden, tjek det ud;)

Kommentér på:
Nybegynder BMX ..

Annonce