{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor lang pause efter brok Operation
  • #1   18. jun 2013 Ja! Det gør totalt nas. Har 10 cm ar fra det. Ved ikke hvorfor det blev så sygt langt...

Men efter 14 dage kunne jeg cykle lige så stille igen. Det må gerne gøre LIDT ondt bagefter... det er bare sår og arvæv som "motioneres". Forsigtigt i starten og så tag nogle mavebøjninger eller andet hvor du får aktiveret og motioneret arret når du er i hopla igen. Hvis ikke du gør det, dannes der arvæv og det vil gøre ondt hver gang det strækkes.

Løb gik der lidt længere tid med (tror det var 1½ måned)

• #2   18. jun 2013 ok. Tror at jeg prøver senere på ugen. Jeg fik det gjort med kikkert. De laver 3 små huller oppe ved navlen, og går ind den vej. Men nettet er 10X15 cm, og jeg fatter ikke hvordan de får det derned og hæftet

• #3   18. jun 2013 Lad være med at tænke over hvordan de får plads og lad helt være med at se videoer på youtube ! Nu er du både advaret og nysgerrig smiley

Som nævnt må det gerne være ømt efter træning men du må ikke have smerter som gøt ubehageligt ondt.

Rolig træning på cyklen er ikke noget problem men hold dig fra mtb og andet "vildt"

• #4   18. jun 2013 jeg er blevet operet for det samme i april måned men jeg kom først igang igen efter halvanden måned fordi den ene sygning sprang op smiley men ja som der bliver nævnt sørg for at få trænet muskler i området for jo mere du træner jo mindre kommer du til at mærke smerter smiley

Kommentér på:
Hvor lang pause efter brok Operation

Annonce