{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.569 visninger | Oprettet:

Findes en fed ringklokke? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at være træt af "hej hej" "halløjsa" og andre opråb, når man skal i kontakt med forankørende/gående, som står til en ordentlig overhaling smiley

Så spørgsmålet er... findes der nogle fede ringklokker til racer cykler?
De behøver ikke være sjove, men liret, lette, ensfarvet eller andet.

Har fundet et lille udvalg her, men der er ikke rigtig noget der ringer (hvis I forstår sådan en lille en) smiley

http://www.bike-discount.de/shop/k169/bells.html#11525


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Findes en fed ringklokke?
Kommentér på:
Findes en fed ringklokke?

Annonce