{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykel slanger
  • #1   14. sep 2013 Jeg plejer at købe på diverse hjemmesider. Cykelgear.dk, cykelpartner.dk osv... Køber som regel et pakketilbud med f.eks 10 slanger. Så får man dem en smule billigere og man gider ikke besværet med at lappe slanger. De ryger bare ud når de har været punkteret.
    Kvaliteten plejer at være udemærket...


  • #2   14. sep 2013 Til de småpenge som slanger nu engang koster, syntes jeg bare du skal besøge din lokale forhandler og så købe dem af ham selvom de koster en lille smule mere. Støt dem omkring dig.

  • #3   14. sep 2013 Jeg køber ved min lokale cykelhandler, selvom jeg godt kan spare på nettet.. På den måde, viser jeg at jeg støtter ham..
    Giver 100,- for 4 slanger, både racer og MTB.. Selvom hans MTB slanger er 3 for 100,- får jeg altid 4 for 100,- da jeg han er rigtig flink til at give rabat, og handle med..

    Køber også tit mange slanger af gangen, så er der også tit 10 eller 20% på det hele smiley


  • #4   14. sep 2013 God stil Kasper M....

  • #7   14. sep 2013 Jeg går somregl i en skoforretning. De har flere forskellige at vælge imellem. Især dem af syntetisk lædder er ret gode at lave getto-tubeless med..........

  • #8   14. sep 2013 Støt din lokale cykelhandler, som de andre siger. Vil gerne i hvert fald gerne støtte ham, med de små handler, hvor der måske ikke er meget at spare smiley

    DaveB: Slap dog af, giv manden en chance. Det ender med at der ikke er nogen der tør skrive et indlæg, pga dine smarte bemærkninger. Kan du ikke bare lade være med at skrive noget hvis du synes det er så dumt !


  • #9   14. sep 2013 Dave B: Smut da tilbage til NATIONEN og beklage dig!!!

  • #10   14. sep 2013 Tak for de brugbare svar, jeg har hidtil også købt mine slanger ved den lokale cykelhandler, som ligger 10m fra min hoveddør! smiley Og til jer andre, så lad være med at spilde både jeres og andres tid med så dumme svar. Spurgte ganske enkelt til kvaliteten og erfaring med slanger fra andre..

Kommentér på:
Cykel slanger

Annonce