{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Cykel slanger {{forumTopicSubject}}

Hej.
Når jeg pumper min nye (bilige) slange så buler dækket helt asymmetrisk ved ventilen. Jeg prøvede at tage slangen ud og pumpe den men den bulede stadig.
Så tog jeg min gamle slange og pumpede den uden for dækket, den bulede ikke men da jeg kom den ind i dækket så bulede den og så bulede det. smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykel slanger
  • #1   18. aug 2021 Som jeg læser dette, så har du et skadet dæk, som du må få skiftet. Dækket har en armering, som skal forhindre at noget buler ud. Er armeringen skadet, så kan du ikke reparere det.

    Slangen vil ofte være lidt asymmetrisk og når du pumper den i fri luft kan den bule ud tilfældige steder, og det er OK. Det vil være dækket, som i sidste ende bestemmer, hvor langt slangen kan bule ud.


  • Rasmus Elgaard N
    Rasmus Elgaard N Tilmeldt:
    jan 2022

    Svar: 4
    #2   27. jan 2022 Det er simpelthen slangen, som er ofte er asymmetrisk. Jeg havde nogenlunde samme problem i foråret. Jeg valgte dog, at købe en ny slange, og fik inspiration, hvilken cykelslange jeg skulle vælge her https://www.cykelpraktikanten.dk/2022/01/13/hvilken-cykelslange-passer-til-din-cykel/

Kommentér på:
Cykel slanger

Annonce