{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

når jeg vil indstille min bagskifter forsvinder kablet i rammen?! {{forumTopicSubject}}

jeg var i gang med at indstille min bagskifter og kunne ikke forstå der ikke skete noget når jeg skiftet gerd. fandt ud af at det var for der ikke er noget til at holde på kablet så den ikke bare trækkes ind i rammen eller buen der er ved bagskiften bare bliver mindre.

er der nogen kloge hoveder her inde der ved hvad man kan gøre ved det.

det eneste jeg selv kan komme i tanke om jeg kan gøre er at finde en spændeskive og lime fast til bagsiden af den sorte dims der sidder ved huldet ind til rammen så den får en pæner afslutning.
det vil jo self. sige at jeg skulle hive det sorte kabel ud der er der tilpasse længden så når jeg satte den ind i hul beskytteren så skulle enden af det sorte kabelet sætte af på spændeskiven og der ved ikke kunne komme længer ind i stellet...

det her er bare en teroi og ved ikke om det ville virke i praktis det er det jeg håber i kan fortælle mig

ved ikke om det vil virke eller om det overhoved er det som skal til før det virker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når jeg vil indstille min bagskifter forsvinder kablet i rammen?!
Kommentér på:
når jeg vil indstille min bagskifter forsvinder kablet i rammen?!

Annonce