{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.634 visninger | Oprettet:

Køb af cykel og babyjogger {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har igennem længere tid været på kur, men da vi blev forældre i efteråret, har det desværre været så småt med løbeturene. Jeg vil derfor gerne have min motion til og fra arbejde, og konen vil gerne have motion mens barnet sover, derfor en babyjogger.

Hun har en cykel hun er glad for, men jeg har hverken cykel eller forstand på både cykel og babyjogger. Så jeg håber at jeg kan suge lidt af jeres erfaringer.

Jeg har 6km til arbejde, altså minimum 12km om dagen, det meste på cykelsti, resten på vej. Cyklen skal også kunne bruges til babyjoggeren, som altså skal være en combi jogger/trailer, når barnet skal transporteres til institution, til den tid.

Cyklen skal også være brugbar til hyggeture med konen, når vejret bliver rart, og jeg håber også at jeg bliver bidt nok af cyklen til at tage motionsture, dvs længere end 2x6km.

Jeg ville helst gerne holde budgettet for begge dele på 8000 (det er dyrt med børn), men jeg vil meget gerne høre hvad i foreslår jeg skal finde.

Min kammerat anbefaler noget som denne: (link fjernet)

Men jeg frygter at jeg køber en bilka cykel som går i smadder, og som jeg simpelthen vil være for ked af at køre på, så jeg bare tager bilen igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af cykel og babyjogger
Kommentér på:
Køb af cykel og babyjogger

Annonce