3.096 visninger
|
Oprettet:
Canyon Nerve AL 8.9 Køb {{forumTopicSubject}}
Hej jeg er meget tæt på og bestille en Canyon Nerve AL 8.9 jeg ville bare lige høre om der er nogle andre gode alternativer jeg måske har overset ?
Jeg har droppet og finde en brugt da jeg folk åbenbart tror deres brugte cykler er belagt med blad guld og jeg syndes ikke en besparelse på 2000-3000kr er nok så helle give de 16k for den Canyon der er sprit ny, men er der andre muligheder jeg bør overveje ?
jeg er 189 det skal være fully og det skal være 29"
MAX 16KILO jeg er motionsrytter og går nok lidt efter mest muligt cykel inden for budget.
jul 2012
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 59 Svar: 1.341
Men tilgengæld er der så heller ingen gratis hjælp/service, på nogen måde hos cykkelmekanikeren, hvis der skal bruges hjælp.
jan 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 1 Emner: 3 Svar: 5
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 674
http://www.bike-discount.de/en/shop/fullsuspension-29-153/attrib%5B1%5D-32/o-preis
jan 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 1 Emner: 3 Svar: 5
jul 2012
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 59 Svar: 1.341
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Cykler: 2 Emner: 83 Svar: 333
sep 2008
Følger: 12 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 77
Følgende er taget fra www.canyon.dk
*** En cykel der er på lager, vil blive overgivet til vores fragtfirma i løbet af 2-5 arbejdsdage efter ordremodtagelse. Under forsendelsen kan din ordre følge via fragtfirmaets egen tracking service.
Håber virkelig de afsender den i dag, som jeg blev lovet af Carsten fra Canyon Danmark. Det kan ikke passe det skal være så svært at købe en cykel af dem. Specielt ikke når man på diverse fora kan finde skrækhistorier om canyons leveringstid der går mere end 4 år tilbage - Utroligt de endnu ikke har udbedret dette problem. Ydermere er det dybt frustrerende, at Canyon ingen information sender afsted. Man skal selv tage kontakt, igen og igen.... Men hvis ikke du står og mangler en ny cykel foreløbig, så go for Canyon.
Canyon Nerve AL 8.9 Køb