{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.096 visninger | Oprettet:

Canyon Nerve AL 8.9 Køb {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er meget tæt på og bestille en Canyon Nerve AL 8.9 jeg ville bare lige høre om der er nogle andre gode alternativer jeg måske har overset ?
Jeg har droppet og finde en brugt da jeg folk åbenbart tror deres brugte cykler er belagt med blad guld smiley og jeg syndes ikke en besparelse på 2000-3000kr er nok så helle give de 16k for den Canyon der er sprit ny, men er der andre muligheder jeg bør overveje ?
jeg er 189 det skal være fully og det skal være 29"
MAX 16KILO jeg er motionsrytter og går nok lidt efter mest muligt cykel inden for budget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canyon Nerve AL 8.9 Køb
  • #1   17. mar 2014 Medmindre du falder over rigtig godt tilbud, så er der ikke nogen herhjemme der prismæssigt kan være med Canyon.
    Men tilgengæld er der så heller ingen gratis hjælp/service, på nogen måde hos cykkelmekanikeren, hvis der skal bruges hjælp.

• #2   17. mar 2014 Jeg er helt bevist om der ikke er den samme service ved og købe en canyon så er det godt man selv kan skrue og evt søge råd her inde, desuden synes jeg ikke den prisforskel der er forhandler/ canyon ved godt det måske ikke er en fair sammenliging men anay way pris forskellen er meget stor og der er i min optik alt for mange penge man betaler for den service.

• #3   17. mar 2014 Canyon er rigtig fornuftigt - eneste alternativ, som nok kan følge med på vejl. pris er nok Radon;
    http://www.bike-discount.de/en/shop/fullsuspension-29-153/attrib%5B1%5D-32/o-preis

• #4   17. mar 2014 Det bliver Canyon smiley skal bare bestemme mig om det skal være 29 eller 27,5.....

• #5   17. mar 2014 Jeg ved ikke om man betaler for meget for servicen, synes jeg ikke umiddelbart, cykelmekanikren skal jo også have en løn som han kan leve for i DK. Men der er jo andre ting der spiller ind. feks tysk told/ moms, tyske løninger, osv osv.

• #6   17. mar 2014 Godt køb, har den selv i 29. er super tilfreds.

• #7   17. mar 2014 Jeg har haft en rigtig øv oplevelse med Canyon. I morgen er det 14 dage siden jeg bestilte min cykel, som var på lager. Den er endnu ikke afsendt fra Canyon.

Følgende er taget fra www.canyon.dk

*** En cykel der er på lager, vil blive overgivet til vores fragtfirma i løbet af 2-5 arbejdsdage efter ordremodtagelse. Under forsendelsen kan din ordre følge via fragtfirmaets egen tracking service.

Håber virkelig de afsender den i dag, som jeg blev lovet af Carsten fra Canyon Danmark. Det kan ikke passe det skal være så svært at købe en cykel af dem. Specielt ikke når man på diverse fora kan finde skrækhistorier om canyons leveringstid der går mere end 4 år tilbage - Utroligt de endnu ikke har udbedret dette problem. Ydermere er det dybt frustrerende, at Canyon ingen information sender afsted. Man skal selv tage kontakt, igen og igen.... Men hvis ikke du står og mangler en ny cykel foreløbig, så go for Canyon.

Kommentér på:
Canyon Nerve AL 8.9 Køb

Annonce