{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ok køb? scott mtb
  • #1   22. mar 2014 Ja det synes jeg. Det kunne jo være man kunne slå en tusse af i hurtig handel smiley men fin cykel til fin pris

• Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 51
    #2   22. mar 2014 Tænkte at der skulle slås lidt mere end en tusse af smiley

• #3   22. mar 2014 Hehe det var også det jeg mente smiley . Men det er en rigtig fin cykel. Men synes egentlig ikke prisen er helt ved siden af.

• #4   22. mar 2014 Scott laver nogle gode stive rammer, og Sram dele er altid guf smiley

• #5   22. mar 2014 Helt sikker en rigtig fin cykel til prisen, kan man slå en tus af prisen er det jo bare godt , men ellers synten jeg ellers prisen er ok. Ps alle synes altid andres cykler er for dyre, men deres egne er guld, sjovt nok, bare en tanke, smiley

• #6   23. mar 2014 Sjovt, han ikke nævner i annoncen hvilke hjulsæt der er på....

Vær opmærksom på, at forgaffel of bagaffjedring skal serviceres. Det koster flere 1000 kr. Hvis han ikke har fået det gjort så skal det gøres.

Og så kan alle dele være slidt når en 2 år gammel cykel. Det kan hurtigt koste et par 1000 kr og skifte dele. Og her tænker jeg ikke blot kæde, krans, bremseklodser og klinger. Det kan lige så godt være bagskifter, kuglelejer i krank og hjulet,,samt bremseskiver mv.

Hvis du ikke selv kan vurdere dette ved køb, så pas på. Kig hellere på en ny Canyon. Her får du også garanti samt en udvidet garanti på stellet.

• #7   23. mar 2014 Den ser rigtig fornuftig ud!

Kommentér på:
ok køb? scott mtb

Annonce