{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.038 visninger | Oprettet:

CykelGalleri.dk
CykelGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 47856 Emner: 29 Svar: 130

Opdatering af CykelGalleri! {{forumTopicSubject}}

Vi har i dag lavet en stor opdatering af CykelGalleri. Over halvdelen af alle besøg på CykelGalleri kommer fra en smartphone/tablet, og derfor har vi brugt tid på at lave siden brugervenlig til små skærme.

I vil opleve at CykelGalleri ligner sig selv, når I besøger os fra en computer, mens et besøg fra en smartphone/tablet er blevet optimeret.

Åhh nej, nu et redesign igen? Bare rolig, tingene ligner mere eller mindre sig selv! Der er dog lavet nogle forbedringer på følgende områder:

- Nemt at oprette indhold fra smartphone/tablet
- Din offentlige profil er blevet gjort mere brugervenlig og lækker.
- Min konto er blevet gjort mere overskuelig
- Anbefalede gallerier på forsiden, så du nu kan se hvad der sker smiley

...og så er der lige det med hastigheden. CykelGalleri er blevet hurtigere. Det har længe været et ønske, at siden blev hurtigere og i stedet for at lave den lidt hurtigere, har vi lavet den markant hurtigere. Bum!

Vi synes selv det er blev rigtig fedt, og håber I gør det samme. Vi vil gerne have feedback, så finder I fejl, eller har ønsker til forbedringer, så smid os en kommentar.

Og for at det ikke skal være løgn, så kommer der også snart søgning i vores iPhone App og Android App er i test. Herligt!

…men hvad med en opdatering af markedet? Vi er allerede ved at tænke en ny version af markedet. Snart spørger vi jer om, hvilke funktioner, kategorier mm. I ønsker til markedet.

Med venlig hilsen
Rikke/CykelGalleri smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering af CykelGalleri!
  • #1   11. nov 2014 Hmmm, synes ærlig talt det er en lo.... Opbygning. Det andet layouy var bedre

• CykelGalleri.dk

#2   11. nov 2014 @bjarke - tak for feedback:) Kan du uddybe noget mere, så kan vi måske gøre noget ved det? Er det opbygning af forsiden? eller er det noget andet? - Har du prøvet den på en smartphone?

• CykelGalleri.dk

#4   11. nov 2014 @Kryll - God ide:) Det vil vi huske fremadrettet..

• #5   11. nov 2014 Når jeg går ind med ipad er det ikke bygge ret godt op, der skal bladres/svipes en del for at komme rundt på siden, hvis man ikke lige bruger menuen med det samme. før kunne man næsten se hele siden på en gang.

• CykelGalleri.dk

#6   11. nov 2014 @Bjarke - Vi har lavet en forside til ipad - for at få større billeder i bedre kvalitet. Endvidere har vi gjort det muligt at swipe mellem billeder på undersiderne.

• #7   11. nov 2014 Det er lige så elendigt som på hifigalleri....

Specielt på smartphone smiley
    Tusinde gange nemmere før , hvorfor lader i ikke bare app'en om at gøre det "nemt"

• #8   11. nov 2014 kunne i ikke bare lave det om til smartphone brugerne og så det gamle til os som bruger computer det er mega uoverskueligt, nu kan man heller ikke søge efter de bedst bedømte cykler mere osv. !!!!

• CykelGalleri.dk

#9   11. nov 2014 @Tommy - kan du prøve at uddybe hvad du mener. Vi lytter:) En mobiloptimeret side vs. desktop hvor du zoomer med utydelig billeder og ingen mulighed for at swipe mellem billederne? Skal bare lige være med på at vi ikke misser et eller andet? Vil sætte pris på et svar fra dig:)

• #10   11. nov 2014 og så håber jeg ikke i laver samme fejl ved bilgalleri som i har gjord her og på computergalleri !!

• CykelGalleri.dk

#11   11. nov 2014 @Kenneth - kan du sætte flere ord på uoverskueligt. Vi lytter. Er det forsiden eller andre sider? Søgning efter bedst bedømte cykler er en sortering i søgeresultatet - er det den du ikke kan finde (er i toppen af søgeresultat) ? Den skulle ikke gerne være væk...

• #12   11. nov 2014 Sortering
    Afventer optagelse
    Flest visninger
    Senest opdaterede
    Senest viste.
    Det er det eneste jeg kan finde :S
    Skal jeg se det hele igennem når jeg lige for tid så skal jeg nok give svar tilbage smiley

• #13   11. nov 2014 Syntes det er ret irriterende man skal swipe så meget rundt på skærmen.
    Syntes som sådan det er fint nok, men kan vi ikke få det 'hevet længere ud' så man har et større overblik? Forum er lige så vigtigt som galleriet.
    Desuden var det okay før på mobil og iPad, men kunne jo bare zoome ind?!
    Og Tommy har ret. Lav alt det fancy på app'en, og lad internettet være i fred - smartgadget eller ej!

• CykelGalleri.dk

#14   11. nov 2014 @Kenneth - ahh ok - ja den har vi flyttet til toppen af søgeresultat. I den kolonne der viser Bedømmelsen. Funktionen er der endnu, bare flyttet....

• #15   11. nov 2014 Det er blevet så stort at selv blinde jo kan se det smiley
    Men som Kasper også siger der skal swipes rigtig meget for at komme rundt på forsiden. Man kan ikke skabe sig et hurtigt overblik.

• CykelGalleri.dk

#17   11. nov 2014 @Evip P - De store ændringer er på Min konto og Offentlig profil. De andre sider er mere eller mindre opbyget som før. Mobilversion er lavet om da mere end 55% af besøgende på siden kommer vi af en mobil. Vi modtager gerne feedback på hvad du mener kan gøres bedre - vi lytter:)

Har du været inde på den her side: http://www.cykelgalleri.dk/minkonto/indbakke - er der noget her du mangler?

• CykelGalleri.dk

#19   11. nov 2014 @evil - vi kigger lige på det med ulæste beskeder. Synes du designet på offentlig profil er træls? Kan se menuen knækker når man som dig har meget indhold. Det fikser vi lige. Men ellers har vi gjort profilen mere levende ved at vise det primære galleri og fremhæve dine venner. Vi synes selv det er blevet meget nemmere at finde ens indhold med menuen....Din egen profil ser i øvrigt anderledes ud når jeg fx. besøger den. Nogle andre funktioner er tilgængelige:)

• #21   11. nov 2014 Det "gamle" look var langt bedre og fungerede fint på mobile enheder, bedre end denne

• #22   11. nov 2014 når jeg trykker for stort billede i annoncer, så åbner bare en side magen til, uden at billedet kommer frem, jeg bruger firefox, og burde forum ikke være over udvalgte cykler i mobil versionen? jeg kunne da tro at man bruger forummet mere end udvalgte cykler

• #23   11. nov 2014 Kan også helt sikkert bedre li den gamle udgave. Som fungerede 100% på mobil. Syntes denne virkere træks plus man ikke har fuldt oversyn over siden men man istedet skal scolle op og ned. Det en ommer tilbage til den gamle.

• #24   11. nov 2014 Det er desuden blevet helt håbløst at bruge siden på den gamle iPad 1 jeg bruger! Og nægter at bruge min mobil!!!
    Min side tager forevigt og loade, og når den skal tænke for meget crasher lortet.
    Er faktisk rigtig utilfreds. Ikke så meget med layoutet, kun overblikket, men at det kræver det nyeste gadget udstyr at bruge jeres side.

Som skrevet tidligere. Lav internettet tilbage og lav alt det her fancy lort på app'en

• #25   11. nov 2014 Tak for lort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jeres side er nu blevet direkte ubrugelig på min iPad!

• #26   11. nov 2014 Det var langt nemmere at bruge den gamle side, end mobil versionen på min iphone. Hvorfor kan man ikke vælge om man hellere vil se desktop version fremfor mobil, som så mange andre sider?

• #30   12. nov 2014 Profilbillederne er også utroligt sløret, hvis man går ind og kigger på en profil.

• #31   12. nov 2014 Det er vel bare endnu et af bazooms forsøg på at få plads til mere reklamer.

• CykelGalleri.dk

#32   12. nov 2014 @ Bjarke - Er det forsiden der fungerede bedre i det gamle på din mobil? Eller mener du også at undesiderne og var bedre? Altså at du skulle zoom på alt indhold - uskarpe billeder osv.? Vil gerne forstå dig helt rigtigt:) Eller er det fordi du kun bruger forum og ikke alt det andet?

Profilbillederne er blevet større. Nogle profiler har stadigvæk nogle meget små billeder, der så gør at de er blevet grynet. Men man kan nemt tilføje et nyt:)

@Attermann - det er en fejl. Den får vi fixet….tak for det:)

@Daniel - tak for feedback. Bruger du mest forum? Og du derfor skal scrolle langt ned på forsiden? Eller synes du også det er træls at scrolle på emnesiden?

@Kasper - Ipad versionen er lavet om - og vi tester pt. om det er den rigtige løsning for os. Den nye har nogle fordele med skarpe og større billeder samt swipe muligheder mv. Men du må meget gerne uddybe mere hvad du finde træls.

@Lars - Tak for feedback. Vi overvejer også at det bliver en mulighed. Hvad er det for et overblik du mangler. Zoom vs. scroll? Er det også undersiderne du hellere vil zoome på end scroll?

@DMD D - Tak for feedback - Bruger du mest forum? Og er det derfor du skal scrolle meget på forsiden? Eller mener du også at undersiderne er blevet uoverskuelig for dig.

@Lars N - Bannerne giver os et tilskud til at have siden kørende. Tilgengæld er det gratis for jer som bruger at bruge siden:)

1000 tak for jeres feedback - jeg vil gerne have mere feedback omkring brugen af siderne. Gerne uddybende og hvad i finder træls. Men også om der er noget der er blevet bedre:). Vi sidder og tilretter de ting i kommer med.

• #33   12. nov 2014 Forsiden som den er via computer er langt bedre da man kan danne sig et hurtigt overblik, uden at skulle swipe en masse.
    Jeg har selv skiftet profil billede netop af den grund som du nævner men det er også meget grynet,

• #35   12. nov 2014 Min kommentar som jeg skrev på hi-fi galleri med samme emne..

Når jeg sidder med min ipad, så foretrækker jeg det gamle design.. (Det er som om at det hele kommer for tæt på, og man mister overblikket) Den højere speed på siderne er naturligvis altid velkommen..
    Som før nævnt, burde brugeren kunne vælge desktop eller mobil versionen selv. Min ipad er rigeligt stor til at vise desktop siden.. Uden probs.. Personligt bruger jeg meget sjældent min telefon til at gå på gallerierne, da jeg synes det blir for småt..

Jeg synes hovedsiden ser kedelig og uinteressant ud.. Ihvertfald sammenlignet med tidligere design. Det er ikke noget jeg ville forlade stedet pga.. Men hvis jeg var ny bruger, ville jeg måske ikke falde for siden, som jeg gjorde da jeg startede her i "gamle dage"..

• #36   12. nov 2014 Tilføjelse..

Jeg kan se at billederne blir mere sløret/grynet når i forstørrer billederne på profilen. (Som i har gjort som standard)
    Når man så klikker på billedet, åbner en ny side, med en billedstørrelse som billedet var i gamle dage. Der er billedet skarpere..

Hvis det var muligt at lægge billeder op i en større kvalitet, ville de ikke blive grynet ved forstørrelse. Men det ville i såfald blive femad rettet hvis det blir muligt. Nu er det jo ikke alle der gør lige meget ud af sine billeder, men for os der gør, er det lidt trist at se hvor ringe billedkvaliteten ender med at blive..

• #37   12. nov 2014 Ja alt det har jeg ligesom fundet ud af, men den er alt for krævende og ubrugelig på min iPad...
    Hvorfor er det i ikke bare kan lade internettet være som det var??? Hvad skal man dog bruge app'en til hvis man alligevel hænger på denne løsning?!?!?!?!
    Har nu konstateret mine tider på cykelgalleri nok er forbi. I vil nu kun blive brugt som en 'sky' hvor man kan lægge sine ting op med tekst.
    Håber i er stolte

• #38   12. nov 2014 savner lidt muligheden for at gå ind og redigere i et opslag/kommentar man har trykket "send" til
    det sker jo engang imellem at man får skrevet noget vrøvl... eller at der er nogen der har byttet om på bogstaverne smiley

• CykelGalleri.dk

#39   12. nov 2014 @Rene og Kasper - tak for feedback. Vi tester pt. ipad versionen og måske det bliver til en desktop version igen:). Vi måler på alle data og træffer senere en beslutning. Vi har noget i ærmet til nye brugere, men til bruger der er logget ind synes vi selv at forsiden er blevet mere spændende.

Når du snakker grynet billeder på profilen, er det så dit brugerbillede du henviser til?

• #40   12. nov 2014 Nej jeg snakker om cykel billederne..
    Noget andet.. Nu jeg ku se der var besked til mig, trykker jeg for at se beskeden, så bliver jeg sendt ind øverst ^^ på denne side, i stedet for at blive sendt ned til dit svar.
    Det ville være bedre hvis man blev sendt ned til første i dlæg efter ens eget/sidste indlæg.
    Og når man selv har svaret i en lang tråd som denne, bliver man sendt retur til toppen af indlægget. Der burde skærmen blive ved sidste indlæg. Så kan man os lige tjekke sit eget indlæg for fejl. Ja den kan man jo så alligevel ikke rette i ;0) det ville os være smart hvis der stod et nummer ud fra hvert indlæg. Eks #21 #22 osv.. Så kan man også nemmere holde styr på samtalerne.

Go aften.. smiley

• #41   12. nov 2014 At ændre siden fordi der er flest som kigger på siden via smartphone er fint nok, det skal nok tages med i at der typisk kun kigges, skal forum eller andet bruges er der helt sikkert langt flere som sidder ved en pc, laptop eller tablet.

Så er spørgsmål hvad man helst vil ha...brugere af forum osv eller bare kiggere?

• #42   12. nov 2014 Hvis der skal laves om så gør det ordentligt og brugbart, eks mangler det en Edit/rediger funktion... ja dette svar ville være i min tidligere men hov kan ikke lave redigere mit svar.....skide smart!!

• #43   12. nov 2014 Bruger mest forum og marked ja, men ville være super hvis i kunne lave sån at man kan vælge mellem denne version og desktop version så i kan gøre alle tilfredse

• #44   12. nov 2014 Ellers tror jeg sku ærgelig talt ikke jeg kommer til og bruge siden særlig meget mere. smiley

• #46   12. nov 2014 Det er en MØG elendig skrift type i har valgt. Det er på min pc enormt anstregende for øjnene at læse længere indlæg osv. Hvordan den fungere på mobil skal jeg ikke kunne sige, men på pc er den ihvertfald TRÆLS!

• CykelGalleri.dk

#48   12. nov 2014 @Rene - det vil jeg lige følge op på i morgen. Ideen med at sende en direkte til indlæg er allerede på vores liste - så den kommer:) Og tak for den med nummerering….en smutter og vil blive fixet.

@Carsten - Tak for feedback. Edit/rediger kommer tilbage igen i morgen:) Vi kigger meget nøje på tallene og hvad man laver fra de enkelte devices. Så intet er tilfældigt.

@Daniel - Tak for feedback - Er det alle sider på siden du helst vil zoom på eller er det fx. kun forsiden. Er der slet ingen sider du synes fungerer bedre i en mobiloptimeret tilstand. Alle funktioner er der…

@DMD - Kan se du brænder for din sag - herligt:) Vi elsker dedikerede brugere. Vi har et performance issues på mobilsiden. Og vi gør alt for at fixe det hurtigt. Hastighed er vigtigt...det ved vi:)
    Desktop brugerne har en desktop version og ikke mobiludgaven:)

@LaLLe - det er helvetica neu, samme font som før. Misforstår jeg dig?

• #49   12. nov 2014 Hvis jeg kigger her, kontra scootergalleri er scootergalleri væsentligt rarere at sidde og læse. Måske mørkere farver eller lign. Jeg kan mærke mine øjne er væsentligt mere anstrengt af at læse herinde ihvertfald. Umiddelbart har i gjort baggrunden lysere herinde ihvertfald. Og uden seriffer på fonten bliver de typisk mere anstrengende at læse mere tekst med.

• #50   13. nov 2014 Bruger kun mobil og sys det nye layout er kav og komme rundt med. Men som skrevet længere oppe af flere lav de 2 muligheder så man selv kan vælge. Sys den gamle fungerede meget bedre på mobilen

• CykelGalleri.dk

#52   13. nov 2014 @Lalle - Ja, baggrundsfarven er ændret en smule.

@Evil P - Yes, vi har den på vores liste. Den skal nok blive fixet.

• CykelGalleri.dk

#54   13. nov 2014 Lille update:
    Vi har nu:
    - tilføjet muligheden for at rette og slette kommentarer
    - gjort mobilsitet meget hurtigere
    - lavet endnu mere hastighedsoptimering på forsiden

Lad mig høre jeres oplevelser - gerne uddybende kommentarer;)

• #56   13. nov 2014 Ufatteligt meget dårligere end den gamle side. Om det er fordi jeg bruger Windows på min mobil skal jeg ikke kunne sige , men helt meget sværere at finde rundt på.

Det er en ommer !

• #57   14. nov 2014 Stadig anstrengende at læse. Hvad var der galt med den gamle farve.
    Og så er det da enormt belastende når man åbner et langt emne som dette, at man ikke bare kan have siden til at indlæse det hele på engang. Hvorfor skal jeg tvinges til at rulle hele siden igennem, når mit tastatur har sådan en fin knap der hedder end, og tager mig til bunden. Det sker så bare ikke mere fordi i har valgt at lave delvist load, og skal indlæse igen når man kommer ned. Sikkert fint hvis man sidder på en dårlig 3g forbindelse, men med 4g eller fiber føles det som spildtid istedet for.

• #58   14. nov 2014 Syntes det fungerer rigtig godt. Og tak for en mobil venlig side:-) Det har manglet længe. smiley

• William F
    William F Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #59   14. nov 2014 Synes det er træels fordi det tager tid at komme rundt, fordi det eneste man kan er at gå op og ned.

• #60   14. nov 2014 Når jeg prøver på at gøre billederne i en anno støre så lukker den det bare ned igen er det noget i gider at fixe !!!

• CykelGalleri.dk

#61   14. nov 2014 @Evil - Yes den er ikke rettet endnu. Skal nok tage fat i dig når det er fixet

@ Jan H - Tak for feedback. Hvad er det du finder svært, kan du prøve at uddybe? Er det forsiden eller er det undersiderne?

@Lalle - Vi er opmærksom på det problem i lange emner og det sider vi op optimere på nu. Meget enig med dig:) Det var jagten efter hastighed på åbningen af siden der så gjorde det andet langsomt...æv! Blive endelig ved med at skrive dine oplevelser til os….

@Stefan - tak:) Det er et stort spring da mange i flere år har zoomet på sitet. Vi mener selv at man ret hurtigt bliver glad for et mobiloptimeret site.

@ William F - Tak for feedback:) Bruger du aldrig back i browseren eller er det det indhold i højre side du savner på mobil? Hvad med kvaliteten af billeder kontra det gamle? Er det noget du har lagt mærke til?

@Kenneth P - Jeg er ikke helt med på hvad du mener. Er det når du klikker på et billede? Eller kan du prøve at uddybe det lidt:)

og igen tak for feedback. Vi har lige smidt nogle små ændringer op. Nummerering i forum er kommet tilbage:) Ellers er det stadigvæk hastighedsoptimering vi arbejder med.

God weekend - måske vi ses i skoven:)

• #62   14. nov 2014 Scroll og atter serologi. Det stinker. Mister lysten til at tjekke cg.

• #63   14. nov 2014 ja det er når jeg klikker på billedet så kommer der en side op med et støre foto, men den side lukker den bare ned med det samme :S

• #64   15. nov 2014 CG. Det er fotos der er meget vanskelig at hente og der mangler oversigt for disse når man vælger et galleri.
    Ligeledes er forsiden blevet ekstremt kedelig at skue !
    Ellers tilslutter jeg mig 100% det Rene "Ninja" skriver.

• #65   15. nov 2014 Stadig ret dårlig!
    Kræver meget og loade, og min iPad crashede 2 gange bare for at nå sidste opslag i denne tråd. Fandme ringe!
    Plus at et tager evigheder at nå sidste emne i trådene, fordi den ikke henter hele pisset med det samme. Igen, fandme ringe.

Admin, tag jer nu sammen og lav en valgmulighed så man selv kan vælge mellem tablet form og normal desktop. Seriøst!!!
    Som andre skriver er lysten til at kigge herinde totalt forsvundet. Tag jer nu sammen og giv os den valgmulighed.

• #66   15. nov 2014 Fatter ikke at der bliver ved med at skrevet forsiden .....der findes ingen forside LÆNGER

Har cg selv prøvet siden fra mobil ?????????????????????
    Mobil tilpasset og min bare røv . Hold det lort til app'en

" Uddyb fejl og mangler ved siden "
    Så lang tid er der sgu ingen der har

• #67   15. nov 2014 Jeg synes også det nye er blevet træls. Før kunne man få overblikket over det man gerne vil se og zoome det ind der er interessant nu bliver vi nød til trolle ned og se alt inhold af siden før vi kommer til det ønskede punkt. Feedback herfra er No go desværre

• #68   16. nov 2014 Pisse dårligt layout med det nye....en ommer

• #69   17. nov 2014 Ja så røg forsiden åbenbart smiley

profilbillede
  • #71   18. nov 2014 Tror ikke umiddelbart der er andre der har berettet om denne fejl, men jeg får ingen notifikationer når der er svar på indlæg jeg er en del af, selv om "Vis besked når der kommer nye svar til emnet" er vinget af.

• #72   18. nov 2014 Evil p
    Det der sker er at de nu har nået bunden , og det kan kun gå fremad fra nu

• #74   18. nov 2014 Cg har ikke svaret i tråden i 4 dage .....kan de mon ikke finde rundt , eller har de bare forsøgt sig med en smartphone på deres smartphone nedtimeret side

• #75   18. nov 2014 Jeg er enig i mange af tingene der bliver skrevet. Jeg bruger mest siden til at kigge, så har nok ikke den fulde oplevelse som mange af jer andre. Vil dog lege "djævelens advokat" her.
    Synes I er hurtige til at brokke jer over noget, men ikke så gode til at sige tak når så der bliver undskyldt og fejlen er rettet smiley
    Fx. Virker storbilledevisningen igen, der kan redigeres i svarene og der er da også kommet numre på indlæggene samt online status!

Så det er ikke lutter lort smiley Der er ganske vist stadig plads til forbedring..

• #76   19. nov 2014 Sjums
    Har du prøvet fra smartphone???

• CykelGalleri.dk

#77   19. nov 2014 @Jacob mtb - Tænker det er mobilsiden du scroller meget på? Kan du give mig noget mere feedback på hvorfor du hellere vil zoome end at se indholdet i en mobiloptimeret udgave?

@Kenneth P - vi har rettet en fejl, der lyder som det problem, du har haft. Får du stadigvæk fejlen?

@Jan H - Vi optimerer pt. på at hente alle vores billeder hurtigere på mobilen, så det skulle snart være løst. Er ikke helt med på hvad du mener med at der mangler en oversigt - kan du uddybe?

@Kasper - Din ipad skal ikke crashe ved at bruge vores side - så det kigger vi ind i. Hvilken version er det og hvilket IOS er der på den? Vi havde desværre har nogle server issues på alle vores site. Det har også ramt CG og derfor har sitet og søgning kørt ekstremt langsomt. Det er dog løst nu.

@Tommy - hvilken mobil har du? Vi undrer os meget over de ting du skriver. Det virker som om du ikke oplever det samme som vi gør. Har du ingen forside?

@Muro - Tak for feedback - er det forsiden der er træls ikke at kunne overskue. Eller er det også de andre sider som du hellere vil “zoom” i?

@Søren S - Kan du uddybe noget mere hvad du mener er dårligt? Det ville hjælpe os:)

@Rene @Evil - tror du er røget ind i nogle af vores serverproblemer. Vi havde desværre har nogle server issues på alle vores site. Det har også ramt CG og derfor har sitet og søgning kørt ekstremt langsomt. Det er dog løst nu.

@Magnus - Det var nogle server problemer der gjorde dette. Notifikationer kører igen:)

• #78   19. nov 2014 HTC one x+
    Nej der er ingen forside kun menuen, ingen overblik

Har i selv prøvet lortet fra en smartphone????????????

• CykelGalleri.dk

#80   19. nov 2014 @Tommy - Vi har testet på rigtig mange telefoner. Iphones, Galaxy, HTC osv...alle har en forside. Når du er logget ind, har du så et hus ikon? Klik på det og hvor lander du?

@Evil - beklager meget, men vi er ikke kommet til den bug endnu på vores liste. Men det gør vi:) Skal nok skrive til dig når vi har rettet fejlen.

• #83   19. nov 2014 Selvfølgelig Tommy smiley Det virker fint her smiley

• #84   19. nov 2014 Sjums
    Så alt det du påstår der nu virker i svar nummer ???? ( du må selv lige tilføje nummeret for den kan jeg sgu ikke finde)
    Det virker på din smartphone???

• #85   19. nov 2014 I må satme stramme jer CG der folk der bor herinde :D:D:D:D:D

• #86   19. nov 2014 Cg
    Kalder i det en forside , forstil dig hvis det var din daglig brugs der var indrettet på den måde en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang gang ingen overblik

• #87   19. nov 2014 Tommy h, var det ikke snart på tide du kom med noget mere konstruktiv kritik for hvordan du mener det gøres bedre frem for at at sige at det er noget lort. Der er vist ikke nogen herinde der kan kalde sig tilfredse med det her, men indtil videre har du i min optik ikke bidraget med andet end utilfredshed og intet der lugter af noget de kan arbejde videre med.

• #88   19. nov 2014 Åhh Tommy. Måske vi snakker forbi hinanden, det er ikke helt let at regne ud smiley kan se der kun er numre på desktop sitet og ikke mobil sitet, er det det du måske snakker om?

I så fald undskylder jeg for min kun halvt sande påstand smiley

• #89   20. nov 2014 Lalle
    Mulighed for at kunne vælge desktop version, som på så mange andre sider
    Eller lade det her blive i app'en
    Vil jeg da kalde et forslag , med kan godt være at det var på et andet forum jeg forslog det....

Sjums

Kan du redigere svar fra smartphone

• #90   22. nov 2014 Hallo Rikke/cykelgalleri

Hvornår tager i jer sammen og laver den valgmulighed så man kan skifte over til det gamle desktop??????????????????????
    Ærligt talt, så syntes jeg i har været nogle kæmpe store idioter og ændre alt over til denne elendige løsning! Fint nok i laver lidt ændringer en gang i mellem når i keder jer på kontoret, men denne gang er i sq gået for vidt!!!!
    I har fuldstændig fjernet al min lyst til at bruge CG efter 6 års medlemskab, og tjekker udelukkende nu for at læse om i har taget jer sammen og givet os en valgmulighed så det gamle layout og desktop kommer tilbage.
    Fandme jeg syntes i har været nogle røvhuller! Så tag jer nu sammen for en gangs skyld og tænk på jeres brugere og ikke jeres latterlige ideer til at gøre noget godt 'endnu bedre' - hver evig eneste gang har i gjort det værre!!!!!!!

If it aint broke, DONT fix it!!!!!!!
    I gør fandme det lodret modsatte HVER gang!

Tag jer nu sammen!

• #91   22. nov 2014 Husk den gode tone..
    Tvivler på at man har mere ret, eller opnår større gevinst ved at hælde galde ud på den måde Kasper #90

Jeg synes heller ikke at den nye side virker helt "afprøvet" før den blev uploaded.. Den har en del der skal ændres og/eller justeres. Men mon ikke det kommer..

• #92   22. nov 2014 Du har helt ret René, vil dog ikke undskyld overfor dem, for mener vitterlig de er nogle store klaptorsk'er.
    Tror aldrig jeg har oplevet et admin crew (ikke ha's) som har pisset og skidt deres brugere mere i munden end Bazoom gør. Serious, de har gjort det på alle deres sites, og stopper åbenbart aldrig før deres sites er uddøde. De fatter jo ingenting?! Er målløs

Men nej, kommer ikke langt med galde, men at kalde en spade for en spade er vel kun gavnligt til tider, hvordan skal de ellers indse at de er en håndfuld tåber?
    Nægter og spare på det negative når det er 'så let at komme på' helt uden at bruge grimme ord (har kun brugt ordbogs rigsdansk), for hvordan skal de ellers forstå den utilfredshed de skaber?
    Et 'jeg syntes ikke det nye er godt' er jo tydeligvis ikke et sprog de forstår eller taler.... Heller ikke når 98% af brugerne eller de skrivende i tråden ytre det forstår de hvad det betyder?.....

• CykelGalleri.dk

#94   24. nov 2014 Hej Alle

Vi arbejder pt. på at gøre det muligt at skifte til desktop på mobil. Vores test har vist gode resultater i brugen af mobiludgaven, men vi har også respekt for at nogle ikke ønsker dette layout. Vi regner med at være klar i den her uge:) Ipad bliver i samme omgang også lavet om til en desktopudgave.

Ellers ønsker vi stadigvæk feedback på fejl i evt. skulle opleve.

…..og lad os holde en god tone - vi lytter til jer:)

• #95   24. nov 2014 Ville man kunne ændre siden, så nyeste indlæg ligger øverst? Altså omvendt af nu? Tænker det er nemmere, end at skulle scrolle til bunds hver gang smiley
    (( hovedindlægget skal naturligvis forblive i toppen))

2. Ville det være muligt at siden husker en fra ens sidste indlæg, så det er der man kommer ind på siden, når der er nye indlæg? (Når man bruger linket under nye hændelser)

• #96   24. nov 2014 Det lyder godt, ser frem til at få det gamle galleri tilbage.

• #97   24. nov 2014 Det lyder sgu godt .

Rikke du er bare den bedst smiley

• #99   25. nov 2014 Synes det ligner pis..... Det er ikke særlig venlig ved mine øjne....

• #100   25. nov 2014 Skal ikke sige om det er en fordel eller en bagdel, men siden er simpelthen for lys, den belaster øjnene og giver hovedpine eller trætte øjne men resultatet er blevet at jeg ikke bruger siden længere og næppe kommer til at være her mange sekunder i fremtiden.

Laver i derimod en mulighed for at for at skifte skin, evt til det gamle eller tre fire forskellige farver som er mindre belastende så vil situationen være en anden.

Kan nævne en hjemmeside som lavede samme nummer som CG (så lys som muligt) www.hwt.dk resultat deraf var at brugerene forsvandt lyn hurtigt fra siden og de fleste af deres kernebrugere er forsvundet, skal dog siges at de rettede siden ind lidt ind så den er rimelig nu og logger man ind så er der frit valg mellem forskellige skins, der er dog langt mellem de gamle kernebrugere efter side skift noget som er tydeligt også er sket her på siden (har aldrig set så få nye tråde i forum eller så lidt svar/debat i de få tråde).

• #101   25. nov 2014 Glemte at høre om i snart kommer med sikkerheds-certifikat så man kan bruge https på siden.

• hh
    hh Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #102   26. nov 2014 @Carsten

Rent statistisk og baseret på et hav af undersøgelser er lysere sider generelt det bedste valg - hvilket også er derfor du ser den trend på stort set alle de største medier - Selvfølgelig vil det altid betyde at der er en gruppe der foretrækker det modsatte. Og der kunne man eventuelt lave et valg, som du siger, specielt når ændringen er kommet efterfølgende, vaner er svære at komme af med smiley

- Dog synes jeg personligt at det nye design mht. til farver er rigtig lækkert, det er blevet en del mere letvægt, og ville have den modsatte effekt på mig.

Mht. til aktiviteten er cykler et meget sæsonpræget emne, og nu har jeg ikke adgang til Bazooms trafiktal, men jeg kunne næsten gætte mig til at December er den værste måned, kun overgået af november i form af trafik. Dog er den generelle trend i "aktivitet" faldenene på debat-fora, som er et resultat af Sociale medier og mobil-brug men jeg tror at den trend ligeså stille er ved at toppe ud - og den nye almen er skabt. Det ligger faktisk ikke så meget i at trafik har været faldenene, men at konvertering af den trafik til aktivitet der omhandler tekstforfatning er blevet mindre - pga. mobile devices. Hvilket er derfor mange af de nye store medier er bygget rundt om billeder og tryk-baseret action.

• hh
    hh Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #103   26. nov 2014 Hov, jeg mente selvfølgelig december overgår november.

• CykelGalleri.dk

#104   27. nov 2014 Hej Alle

Vi har nu gjort det muligt at skifte fra mobilversion til desktopversion. Man finder linket nederst på siden i vores footer...Gå til desktop

Endvidere er iPad-versionen lavet om, således at man som default får desktopversionen. Igen kan man nederste på siden skifte til mobilversionen, hvis man ønsker det.

Vi vil meget gerne have feedback på diverse fejl og andre oplevelser:)

Hvad siger i til det?

@Rene - Vi har ingen planer om at lave det om

@Rasmus - du må gerne uddybe?

@ Carsten - vi har gjort siden en smule lysere, ikke meget. Mht. https certifikat er det på vores roadmap for 2015:)

@hh - tak for feedback - du har fanget mange af vores tanker…og ja trafikken falder hvert år på dette tidspunkt og vender tilbage i starten af det nye år.

• CykelGalleri.dk

#106   27. nov 2014 @Evil P - prøv at tjekke nu:)

• #108   27. nov 2014 Synes at siden er alt for lys!

• #110   27. nov 2014 Det er et positivt træk at der er en chance for at der snart kommer https:// til siden så tak for det smiley

Jeg er dog slet ikke enig med at siden kun er hjort en smule lysere, sidder man ved en "rigtig" skærm så opleves det helt anderledes, faktisk lidt som at sidde med solen direkte i øjnene.

Kan godt være at oplevelsen er en anden hvis man sidder med en lille skærm som ved en smartphone, tablet osv men har man en skærm på 22" og over som rigtig mange gør så er det rigtig skarpt og ubehageligt (sidder selv ved en 27"), det er der at det ville være en fordel hvis man kunne vælge mellem et par forskellige toner i sin profil.

profilbillede
  • #111   27. nov 2014 Carsten. Jeg er helt enig, forstår hensigten i at ændre siden for at gøre den mobil venlig, men behovet for at ændre farver forstår jeg ikke. Hvis det var for at ensrette på tværs af gallerier, gav det lidt mening, men det fungerede kanon som det var.

• #113   27. nov 2014 Her er forskel i forum som er endnu større end forsiden.

Resten af siden fungere nu ganske godt men er det generende at være på en hjemmeside så vælger man jo at bruge de andre gode fora som findes.

@hh

Vi er enige om at der er mange som er røget med på trenden at lave siderne lysere men de eneste det gavner er dem som bruger de små legetøj og ikke dem som rent faktisk har en rigtig skærm.

Omkring det med statistik så skal du lige huske at de forskellige sider som fjæsbog osv faktisk mister mange brugere, der er undersøgelser som siger at 20% af fjæsbogs profiler slet ikke bruges og at brugerne vil slette profilen hvis de kunne finde ud af det.

Det er jo heller ikke et sted hvor den store snak om cykler sker tværtimod men der er mange som bruger det som et sted at dele oplysninger som fælles træning osv men debat osv sker der ikke meget af det er stadig de rigtige fora som tager sig af den del.

profilbillede
  • #114   28. nov 2014 Skønt desktop er kommet tilbage! smiley tak
    Oplevede dog ikke at kunne bruge genvejen til emner i forum under trådene, samt den 'frøs' da jeg trykkede ind på mit navn.. Kunne ikke trykke hændelser eller noget bagefter.

Men super det er tilbage.

• #115   28. nov 2014 En anden ting. Når man ser sin offentlige profil så vises der en stribe billeder af ens første cykel, foruden sit profil foto. Kunne man ikke gøre sådan at man selv kan udplukke hvilke billeder man evt ville få fremvist, så man i realiteten har flere 'profil billeder', bare visende under profilen? - istedet for en cykel som er long gone - og i mit tilfælde foragter? smiley

• #116   3. dec 2014 Man kan gu hjælpe ikke engang stemme i en udfordring fra en iPhone. Lav nu det om til det gamle. Det virker jo ikke det her lort

• #117   3. dec 2014 Ja der har de vist en bug. Android laver samme nummer. Registrere at jeg stemmer men den viser ikke der er blevet stemt.

• #118   4. dec 2014 Det er godt nok også usmart at billeder altid ligger sig før tekst i et svar i forum, det er meget bedre at det ligger sidst da de typisk bruges sammen med en forklaring.

• CykelGalleri.dk

#119   4. dec 2014 @Carsten og @Rasmus Modsat - Det er korrekt at siden er lysere. Vi tester den pt., så må vi se om vi går tilbage eller bliver.

@Kasper - mht til profilbillede i toppen er det nok en løsning vi på et tidspunkt vil lave. Pt. kan du selv bestemme hvilken af dine cykler du vil har vist.

@Daniel T og @LaLLe - Det var en fejl - den er nu rettet:)

@Carsten - det er en fejl, det får vi også rettet op på.

• #120   5. dec 2014 CG

Tak for rettelse med billeder.

• #121   5. dec 2014 Nu oplever jeg et nyt problem.

Nærmest hver gang jeg skriver i en tråd skal jeg logge på CG igen og det er uden selv have logget af.

• #122   5. dec 2014 Carsen, har du prøvet at "logge ud" fra den her side? http://www.cykelgalleri.dk/logud smiley Selv om du teknisk set ikke er logget ind.

Det er et forsøg værd!

• #123   8. dec 2014 En anden ting jeg syntes er ret irriterende er den bjælke med menuerne, at den bevæger sig.
    I har lavet det før, og så rettede i den tilbage så den lå fast i toppen igen. Ville være rart hvis i gad fikse den så den altid lå fast i toppen igen. Og så reklamen nede under.

• #124   10. dec 2014 En ting mere der virker mærkelig, er at man kan udfordre sine egne cykler.
    I og med vundne udfordringer giver flere velkomststemmer virker det mærkeligt man selv bare kan øse på så at sige.
    Kan godt se det er fint nok man kan få vurderet hvilken cykel man har der er fedest, men stadig.. smiley

• #125   16. dec 2014 Har et problem med at "vis profil" i indlæg... Når jeg trykker på det hopper den bare til top i indlægget.... Hvilket er ret træls....

Jeg bruger firefox

• #127   16. dec 2014 Hvis man søger efter profiler så kan man heller ikke "trykke" på profilerne og få profilen frem.....

• CykelGalleri.dk

#129   17. dec 2014 @Carsten - har du stadigvæk log ind problemer?

@Kasper - det er en smutter, den får vi lige kigget på. Godt spottet:) - Jeg er ikke helt med på hvad du mener med menuen - Kan du uddybe?

@Rasmus og @Kryll - Det var en fejl, men den er rettet igen.

@DMD D - Det var en fejl, det er rettet nu:)

Og igen, tak for jeres feedback.

• #131   17. dec 2014 HVORNÅR har i lavet det så der er flere sider lige pludselig. Behold det på mobil versionen. Det skal IKKE på computer udgaven. Det er for dumt...

• #132   17. dec 2014 Det jeg mener med menu'en er, at bjælken med 'gå til forside/cykelgalleri, galleri, marked mm' følger dig med ned på siden, eller trådene.
    Så når man scroller op, så skal man vente på at den kommer på plads under reklamen. Pisse irriterende den ikke bare ligger i top altid, så man undgår at trykke på den skide headbanner reklame.

• #133   18. dec 2014 #129

Jeg har godt nok ikke været meget på den sidste tid men virker som om det problem ikke er der idag smiley

• CykelGalleri.dk

#134   19. dec 2014 @Evil P - Vi havde desværre en fejl i et par dage hvor nogle annoncer fik slettet noget indhold. Fejlen er rettet, men vi kan ikke genskabe den tabte tekst. Det sker ikke på nye annoncer eller hvis man går ind og tilføjer tekst igen.

@Lalle - Det er noget vi pt tester på lange tråde(+100) - det gør siden meget hurtigere at loade

@Kasper - er det Windows 8 med IE 11 du sidder med? Vi kæmper med en kendt fejl i Windows 8 som de endnu ikke har rettet - Det er kun i den kombi man får en dårlig oplevelse. Får du også fejlen i fx. Chrome eller Firefox?

• #135   19. dec 2014 Der er stadigvæk fejl i annoncerne. Hvor mange anslag har man? og kunne i så ikke lave en tæller så man kunne se sine anslag. Man skrive en masse men det er kun noget af der bliver vist

Kommentér på:
Opdatering af CykelGalleri!

Annonce