Opdatering af CykelGalleri! {{forumTopicSubject}}
Vi har i dag lavet en stor opdatering af CykelGalleri. Over halvdelen af alle besøg på CykelGalleri kommer fra en smartphone/tablet, og derfor har vi brugt tid på at lave siden brugervenlig til små skærme.
I vil opleve at CykelGalleri ligner sig selv, når I besøger os fra en computer, mens et besøg fra en smartphone/tablet er blevet optimeret.
Åhh nej, nu et redesign igen? Bare rolig, tingene ligner mere eller mindre sig selv! Der er dog lavet nogle forbedringer på følgende områder:
- Nemt at oprette indhold fra smartphone/tablet
- Din offentlige profil er blevet gjort mere brugervenlig og lækker.
- Min konto er blevet gjort mere overskuelig
- Anbefalede gallerier på forsiden, så du nu kan se hvad der sker
...og så er der lige det med hastigheden. CykelGalleri er blevet hurtigere. Det har længe været et ønske, at siden blev hurtigere og i stedet for at lave den lidt hurtigere, har vi lavet den markant hurtigere. Bum!
Vi synes selv det er blev rigtig fedt, og håber I gør det samme. Vi vil gerne have feedback, så finder I fejl, eller har ønsker til forbedringer, så smid os en kommentar.
Og for at det ikke skal være løgn, så kommer der også snart søgning i vores iPhone App og Android App er i test. Herligt!
…men hvad med en opdatering af markedet? Vi er allerede ved at tænke en ny version af markedet. Snart spørger vi jer om, hvilke funktioner, kategorier mm. I ønsker til markedet.
Med venlig hilsen
Rikke/CykelGalleri
jul 2012
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 59 Svar: 1.341
Følger: 1 Følgere: 47856 Emner: 29 Svar: 130
jul 2012
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 327
Specielt på smartphone
Tusinde gange nemmere før , hvorfor lader i ikke bare app'en om at gøre det "nemt"
aug 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
aug 2014
aug 2014
Afventer optagelse
Flest visninger
Senest opdaterede
Senest viste.
Det er det eneste jeg kan finde :S
Skal jeg se det hele igennem når jeg lige for tid så skal jeg nok give svar tilbage
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 6 Cykler: 9 Emner: 13 Svar: 459
Syntes som sådan det er fint nok, men kan vi ikke få det 'hevet længere ud' så man har et større overblik? Forum er lige så vigtigt som galleriet.
Desuden var det okay før på mobil og iPad, men kunne jo bare zoome ind?!
Og Tommy har ret. Lav alt det fancy på app'en, og lad internettet være i fred - smartgadget eller ej!
jul 2012
Men som Kasper også siger der skal swipes rigtig meget for at komme rundt på forsiden. Man kan ikke skabe sig et hurtigt overblik.
Har du været inde på den her side: http://www.cykelgalleri.dk/minkonto/indbakke - er der noget her du mangler?
jul 2012
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 3 Emner: 22 Svar: 626
jan 2014
Følger: 11 Følgere: 11 Cykler: 2 Emner: 7 Svar: 24
apr 2008
Min side tager forevigt og loade, og når den skal tænke for meget crasher lortet.
Er faktisk rigtig utilfreds. Ikke så meget med layoutet, kun overblikket, men at det kræver det nyeste gadget udstyr at bruge jeres side.
Som skrevet tidligere. Lav internettet tilbage og lav alt det her fancy lort på app'en
apr 2008
Jeres side er nu blevet direkte ubrugelig på min iPad!
maj 2013
Følger: 10 Følgere: 34 Emner: 64 Svar: 241
jul 2012
maj 2013
Følger: 10 Følgere: 34 Emner: 64 Svar: 241
Profilbillederne er blevet større. Nogle profiler har stadigvæk nogle meget små billeder, der så gør at de er blevet grynet. Men man kan nemt tilføje et nyt:)
@Attermann - det er en fejl. Den får vi fixet….tak for det:)
@Daniel - tak for feedback. Bruger du mest forum? Og du derfor skal scrolle langt ned på forsiden? Eller synes du også det er træls at scrolle på emnesiden?
@Kasper - Ipad versionen er lavet om - og vi tester pt. om det er den rigtige løsning for os. Den nye har nogle fordele med skarpe og større billeder samt swipe muligheder mv. Men du må meget gerne uddybe mere hvad du finde træls.
@Lars - Tak for feedback. Vi overvejer også at det bliver en mulighed. Hvad er det for et overblik du mangler. Zoom vs. scroll? Er det også undersiderne du hellere vil zoome på end scroll?
@DMD D - Tak for feedback - Bruger du mest forum? Og er det derfor du skal scrolle meget på forsiden? Eller mener du også at undersiderne er blevet uoverskuelig for dig.
@Lars N - Bannerne giver os et tilskud til at have siden kørende. Tilgengæld er det gratis for jer som bruger at bruge siden:)
1000 tak for jeres feedback - jeg vil gerne have mere feedback omkring brugen af siderne. Gerne uddybende og hvad i finder træls. Men også om der er noget der er blevet bedre:). Vi sidder og tilretter de ting i kommer med.
jul 2012
Jeg har selv skiftet profil billede netop af den grund som du nævner men det er også meget grynet,
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 24 Cykler: 3 Emner: 81 Svar: 1.215
Når jeg sidder med min ipad, så foretrækker jeg det gamle design.. (Det er som om at det hele kommer for tæt på, og man mister overblikket) Den højere speed på siderne er naturligvis altid velkommen..
Som før nævnt, burde brugeren kunne vælge desktop eller mobil versionen selv. Min ipad er rigeligt stor til at vise desktop siden.. Uden probs.. Personligt bruger jeg meget sjældent min telefon til at gå på gallerierne, da jeg synes det blir for småt..
Jeg synes hovedsiden ser kedelig og uinteressant ud.. Ihvertfald sammenlignet med tidligere design. Det er ikke noget jeg ville forlade stedet pga.. Men hvis jeg var ny bruger, ville jeg måske ikke falde for siden, som jeg gjorde da jeg startede her i "gamle dage"..
maj 2008
Jeg kan se at billederne blir mere sløret/grynet når i forstørrer billederne på profilen. (Som i har gjort som standard)
Når man så klikker på billedet, åbner en ny side, med en billedstørrelse som billedet var i gamle dage. Der er billedet skarpere..
Hvis det var muligt at lægge billeder op i en større kvalitet, ville de ikke blive grynet ved forstørrelse. Men det ville i såfald blive femad rettet hvis det blir muligt. Nu er det jo ikke alle der gør lige meget ud af sine billeder, men for os der gør, er det lidt trist at se hvor ringe billedkvaliteten ender med at blive..
apr 2008
Hvorfor er det i ikke bare kan lade internettet være som det var??? Hvad skal man dog bruge app'en til hvis man alligevel hænger på denne løsning?!?!?!?!
Har nu konstateret mine tider på cykelgalleri nok er forbi. I vil nu kun blive brugt som en 'sky' hvor man kan lægge sine ting op med tekst.
Håber i er stolte
dec 2008
Følgere: 24 Cykler: 2 Emner: 78 Svar: 692
det sker jo engang imellem at man får skrevet noget vrøvl... eller at der er nogen der har byttet om på bogstaverne
Når du snakker grynet billeder på profilen, er det så dit brugerbillede du henviser til?
maj 2008
Noget andet.. Nu jeg ku se der var besked til mig, trykker jeg for at se beskeden, så bliver jeg sendt ind øverst ^^ på denne side, i stedet for at blive sendt ned til dit svar.
Det ville være bedre hvis man blev sendt ned til første i dlæg efter ens eget/sidste indlæg.
Og når man selv har svaret i en lang tråd som denne, bliver man sendt retur til toppen af indlægget. Der burde skærmen blive ved sidste indlæg. Så kan man os lige tjekke sit eget indlæg for fejl. Ja den kan man jo så alligevel ikke rette i ;0) det ville os være smart hvis der stod et nummer ud fra hvert indlæg. Eks #21 #22 osv.. Så kan man også nemmere holde styr på samtalerne.
Go aften..
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 18 Svar: 1.420
Så er spørgsmål hvad man helst vil ha...brugere af forum osv eller bare kiggere?
sep 2011
jan 2014
jan 2014
sep 2012
Følger: 7 Følgere: 8 Cykler: 1 Emner: 4 Svar: 593
@Carsten - Tak for feedback. Edit/rediger kommer tilbage igen i morgen:) Vi kigger meget nøje på tallene og hvad man laver fra de enkelte devices. Så intet er tilfældigt.
@Daniel - Tak for feedback - Er det alle sider på siden du helst vil zoom på eller er det fx. kun forsiden. Er der slet ingen sider du synes fungerer bedre i en mobiloptimeret tilstand. Alle funktioner er der…
@DMD - Kan se du brænder for din sag - herligt:) Vi elsker dedikerede brugere. Vi har et performance issues på mobilsiden. Og vi gør alt for at fixe det hurtigt. Hastighed er vigtigt...det ved vi:)
Desktop brugerne har en desktop version og ikke mobiludgaven:)
@LaLLe - det er helvetica neu, samme font som før. Misforstår jeg dig?
sep 2012
jan 2014
@Evil P - Yes, vi har den på vores liste. Den skal nok blive fixet.
Vi har nu:
- tilføjet muligheden for at rette og slette kommentarer
- gjort mobilsitet meget hurtigere
- lavet endnu mere hastighedsoptimering på forsiden
Lad mig høre jeres oplevelser - gerne uddybende kommentarer;)
jan 2014
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 12
Det er en ommer !
sep 2012
Og så er det da enormt belastende når man åbner et langt emne som dette, at man ikke bare kan have siden til at indlæse det hele på engang. Hvorfor skal jeg tvinges til at rulle hele siden igennem, når mit tastatur har sådan en fin knap der hedder end, og tager mig til bunden. Det sker så bare ikke mere fordi i har valgt at lave delvist load, og skal indlæse igen når man kommer ned. Sikkert fint hvis man sidder på en dårlig 3g forbindelse, men med 4g eller fiber føles det som spildtid istedet for.
sep 2010
Følger: 17 Følgere: 6 Cykler: 5 Emner: 74 Svar: 418
aug 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
aug 2014
@ Jan H - Tak for feedback. Hvad er det du finder svært, kan du prøve at uddybe? Er det forsiden eller er det undersiderne?
@Lalle - Vi er opmærksom på det problem i lange emner og det sider vi op optimere på nu. Meget enig med dig:) Det var jagten efter hastighed på åbningen af siden der så gjorde det andet langsomt...æv! Blive endelig ved med at skrive dine oplevelser til os….
@Stefan - tak:) Det er et stort spring da mange i flere år har zoomet på sitet. Vi mener selv at man ret hurtigt bliver glad for et mobiloptimeret site.
@ William F - Tak for feedback:) Bruger du aldrig back i browseren eller er det det indhold i højre side du savner på mobil? Hvad med kvaliteten af billeder kontra det gamle? Er det noget du har lagt mærke til?
@Kenneth P - Jeg er ikke helt med på hvad du mener. Er det når du klikker på et billede? Eller kan du prøve at uddybe det lidt:)
og igen tak for feedback. Vi har lige smidt nogle små ændringer op. Nummerering i forum er kommet tilbage:) Ellers er det stadigvæk hastighedsoptimering vi arbejder med.
God weekend - måske vi ses i skoven:)
nov 2011
Følger: 4 Følgere: 8 Cykler: 3 Emner: 56 Svar: 649
aug 2014
jan 2014
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 12
Ligeledes er forsiden blevet ekstremt kedelig at skue !
Ellers tilslutter jeg mig 100% det Rene "Ninja" skriver.
apr 2008
Kræver meget og loade, og min iPad crashede 2 gange bare for at nå sidste opslag i denne tråd. Fandme ringe!
Plus at et tager evigheder at nå sidste emne i trådene, fordi den ikke henter hele pisset med det samme. Igen, fandme ringe.
Admin, tag jer nu sammen og lav en valgmulighed så man selv kan vælge mellem tablet form og normal desktop. Seriøst!!!
Som andre skriver er lysten til at kigge herinde totalt forsvundet. Tag jer nu sammen og giv os den valgmulighed.
apr 2013
Har cg selv prøvet siden fra mobil ?????????????????????
Mobil tilpasset og min bare røv . Hold det lort til app'en
" Uddyb fejl og mangler ved siden "
Så lang tid er der sgu ingen der har
nov 2013
Følger: 31 Følgere: 57 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 79
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 28 Cykler: 4 Emner: 18 Svar: 73
maj 2008
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 674
apr 2013
Det der sker er at de nu har nået bunden , og det kan kun gå fremad fra nu
apr 2013
maj 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 24
Synes I er hurtige til at brokke jer over noget, men ikke så gode til at sige tak når så der bliver undskyldt og fejlen er rettet
Fx. Virker storbilledevisningen igen, der kan redigeres i svarene og der er da også kommet numre på indlæggene samt online status!
Så det er ikke lutter lort
apr 2013
Har du prøvet fra smartphone???
@Kenneth P - vi har rettet en fejl, der lyder som det problem, du har haft. Får du stadigvæk fejlen?
@Jan H - Vi optimerer pt. på at hente alle vores billeder hurtigere på mobilen, så det skulle snart være løst. Er ikke helt med på hvad du mener med at der mangler en oversigt - kan du uddybe?
@Kasper - Din ipad skal ikke crashe ved at bruge vores side - så det kigger vi ind i. Hvilken version er det og hvilket IOS er der på den? Vi havde desværre har nogle server issues på alle vores site. Det har også ramt CG og derfor har sitet og søgning kørt ekstremt langsomt. Det er dog løst nu.
@Tommy - hvilken mobil har du? Vi undrer os meget over de ting du skriver. Det virker som om du ikke oplever det samme som vi gør. Har du ingen forside?
@Muro - Tak for feedback - er det forsiden der er træls ikke at kunne overskue. Eller er det også de andre sider som du hellere vil “zoom” i?
@Søren S - Kan du uddybe noget mere hvad du mener er dårligt? Det ville hjælpe os:)
@Rene @Evil - tror du er røget ind i nogle af vores serverproblemer. Vi havde desværre har nogle server issues på alle vores site. Det har også ramt CG og derfor har sitet og søgning kørt ekstremt langsomt. Det er dog løst nu.
@Magnus - Det var nogle server problemer der gjorde dette. Notifikationer kører igen:)
apr 2013
Nej der er ingen forside kun menuen, ingen overblik
Har i selv prøvet lortet fra en smartphone????????????
@Evil - beklager meget, men vi er ikke kommet til den bug endnu på vores liste. Men det gør vi:) Skal nok skrive til dig når vi har rettet fejlen.
maj 2012
apr 2013
Så alt det du påstår der nu virker i svar nummer ???? ( du må selv lige tilføje nummeret for den kan jeg sgu ikke finde)
Det virker på din smartphone???
nov 2013
Følger: 31 Følgere: 57 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 79
apr 2013
Kalder i det en forside , forstil dig hvis det var din daglig brugs der var indrettet på den måde en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang gang ingen overblik
sep 2012
maj 2012
I så fald undskylder jeg for min kun halvt sande påstand
apr 2013
Mulighed for at kunne vælge desktop version, som på så mange andre sider
Eller lade det her blive i app'en
Vil jeg da kalde et forslag , med kan godt være at det var på et andet forum jeg forslog det....
Sjums
Kan du redigere svar fra smartphone
apr 2008
Hvornår tager i jer sammen og laver den valgmulighed så man kan skifte over til det gamle desktop??????????????????????
Ærligt talt, så syntes jeg i har været nogle kæmpe store idioter og ændre alt over til denne elendige løsning! Fint nok i laver lidt ændringer en gang i mellem når i keder jer på kontoret, men denne gang er i sq gået for vidt!!!!
I har fuldstændig fjernet al min lyst til at bruge CG efter 6 års medlemskab, og tjekker udelukkende nu for at læse om i har taget jer sammen og givet os en valgmulighed så det gamle layout og desktop kommer tilbage.
Fandme jeg syntes i har været nogle røvhuller! Så tag jer nu sammen for en gangs skyld og tænk på jeres brugere og ikke jeres latterlige ideer til at gøre noget godt 'endnu bedre' - hver evig eneste gang har i gjort det værre!!!!!!!
If it aint broke, DONT fix it!!!!!!!
I gør fandme det lodret modsatte HVER gang!
Tag jer nu sammen!
maj 2008
Tvivler på at man har mere ret, eller opnår større gevinst ved at hælde galde ud på den måde Kasper #90
Jeg synes heller ikke at den nye side virker helt "afprøvet" før den blev uploaded.. Den har en del der skal ændres og/eller justeres. Men mon ikke det kommer..
apr 2008
Tror aldrig jeg har oplevet et admin crew (ikke ha's) som har pisset og skidt deres brugere mere i munden end Bazoom gør. Serious, de har gjort det på alle deres sites, og stopper åbenbart aldrig før deres sites er uddøde. De fatter jo ingenting?! Er målløs
Men nej, kommer ikke langt med galde, men at kalde en spade for en spade er vel kun gavnligt til tider, hvordan skal de ellers indse at de er en håndfuld tåber?
Nægter og spare på det negative når det er 'så let at komme på' helt uden at bruge grimme ord (har kun brugt ordbogs rigsdansk), for hvordan skal de ellers forstå den utilfredshed de skaber?
Et 'jeg syntes ikke det nye er godt' er jo tydeligvis ikke et sprog de forstår eller taler.... Heller ikke når 98% af brugerne eller de skrivende i tråden ytre det forstår de hvad det betyder?.....
Vi arbejder pt. på at gøre det muligt at skifte til desktop på mobil. Vores test har vist gode resultater i brugen af mobiludgaven, men vi har også respekt for at nogle ikke ønsker dette layout. Vi regner med at være klar i den her uge:) Ipad bliver i samme omgang også lavet om til en desktopudgave.
Ellers ønsker vi stadigvæk feedback på fejl i evt. skulle opleve.
…..og lad os holde en god tone - vi lytter til jer:)
maj 2008
(( hovedindlægget skal naturligvis forblive i toppen))
2. Ville det være muligt at siden husker en fra ens sidste indlæg, så det er der man kommer ind på siden, når der er nye indlæg? (Når man bruger linket under nye hændelser)
apr 2008
apr 2013
Rikke du er bare den bedst
nov 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 14 Svar: 50
sep 2011
Laver i derimod en mulighed for at for at skifte skin, evt til det gamle eller tre fire forskellige farver som er mindre belastende så vil situationen være en anden.
Kan nævne en hjemmeside som lavede samme nummer som CG (så lys som muligt) www.hwt.dk resultat deraf var at brugerene forsvandt lyn hurtigt fra siden og de fleste af deres kernebrugere er forsvundet, skal dog siges at de rettede siden ind lidt ind så den er rimelig nu og logger man ind så er der frit valg mellem forskellige skins, der er dog langt mellem de gamle kernebrugere efter side skift noget som er tydeligt også er sket her på siden (har aldrig set så få nye tråde i forum eller så lidt svar/debat i de få tråde).
sep 2011
nov 2014
Følger: 1 Svar: 2
Rent statistisk og baseret på et hav af undersøgelser er lysere sider generelt det bedste valg - hvilket også er derfor du ser den trend på stort set alle de største medier - Selvfølgelig vil det altid betyde at der er en gruppe der foretrækker det modsatte. Og der kunne man eventuelt lave et valg, som du siger, specielt når ændringen er kommet efterfølgende, vaner er svære at komme af med
- Dog synes jeg personligt at det nye design mht. til farver er rigtig lækkert, det er blevet en del mere letvægt, og ville have den modsatte effekt på mig.
Mht. til aktiviteten er cykler et meget sæsonpræget emne, og nu har jeg ikke adgang til Bazooms trafiktal, men jeg kunne næsten gætte mig til at December er den værste måned, kun overgået af november i form af trafik. Dog er den generelle trend i "aktivitet" faldenene på debat-fora, som er et resultat af Sociale medier og mobil-brug men jeg tror at den trend ligeså stille er ved at toppe ud - og den nye almen er skabt. Det ligger faktisk ikke så meget i at trafik har været faldenene, men at konvertering af den trafik til aktivitet der omhandler tekstforfatning er blevet mindre - pga. mobile devices. Hvilket er derfor mange af de nye store medier er bygget rundt om billeder og tryk-baseret action.
nov 2014
Følger: 1 Svar: 2
Vi har nu gjort det muligt at skifte fra mobilversion til desktopversion. Man finder linket nederst på siden i vores footer...Gå til desktop
Endvidere er iPad-versionen lavet om, således at man som default får desktopversionen. Igen kan man nederste på siden skifte til mobilversionen, hvis man ønsker det.
Vi vil meget gerne have feedback på diverse fejl og andre oplevelser:)
Hvad siger i til det?
@Rene - Vi har ingen planer om at lave det om
@Rasmus - du må gerne uddybe?
@ Carsten - vi har gjort siden en smule lysere, ikke meget. Mht. https certifikat er det på vores roadmap for 2015:)
@hh - tak for feedback - du har fanget mange af vores tanker…og ja trafikken falder hvert år på dette tidspunkt og vender tilbage i starten af det nye år.
nov 2009
sep 2011
Jeg er dog slet ikke enig med at siden kun er hjort en smule lysere, sidder man ved en "rigtig" skærm så opleves det helt anderledes, faktisk lidt som at sidde med solen direkte i øjnene.
Kan godt være at oplevelsen er en anden hvis man sidder med en lille skærm som ved en smartphone, tablet osv men har man en skærm på 22" og over som rigtig mange gør så er det rigtig skarpt og ubehageligt (sidder selv ved en 27"), det er der at det ville være en fordel hvis man kunne vælge mellem et par forskellige toner i sin profil.
sep 2012
sep 2011
Resten af siden fungere nu ganske godt men er det generende at være på en hjemmeside så vælger man jo at bruge de andre gode fora som findes.
@hh
Vi er enige om at der er mange som er røget med på trenden at lave siderne lysere men de eneste det gavner er dem som bruger de små legetøj og ikke dem som rent faktisk har en rigtig skærm.
Omkring det med statistik så skal du lige huske at de forskellige sider som fjæsbog osv faktisk mister mange brugere, der er undersøgelser som siger at 20% af fjæsbogs profiler slet ikke bruges og at brugerne vil slette profilen hvis de kunne finde ud af det.
Det er jo heller ikke et sted hvor den store snak om cykler sker tværtimod men der er mange som bruger det som et sted at dele oplysninger som fælles træning osv men debat osv sker der ikke meget af det er stadig de rigtige fora som tager sig af den del.
apr 2008
Oplevede dog ikke at kunne bruge genvejen til emner i forum under trådene, samt den 'frøs' da jeg trykkede ind på mit navn.. Kunne ikke trykke hændelser eller noget bagefter.
Men super det er tilbage.
apr 2008
jan 2014
sep 2012
sep 2011
@Kasper - mht til profilbillede i toppen er det nok en løsning vi på et tidspunkt vil lave. Pt. kan du selv bestemme hvilken af dine cykler du vil har vist.
@Daniel T og @LaLLe - Det var en fejl - den er nu rettet:)
@Carsten - det er en fejl, det får vi også rettet op på.
sep 2011
Tak for rettelse med billeder.
sep 2011
Nærmest hver gang jeg skriver i en tråd skal jeg logge på CG igen og det er uden selv have logget af.
maj 2012
Det er et forsøg værd!
apr 2008
I har lavet det før, og så rettede i den tilbage så den lå fast i toppen igen. Ville være rart hvis i gad fikse den så den altid lå fast i toppen igen. Og så reklamen nede under.
apr 2008
I og med vundne udfordringer giver flere velkomststemmer virker det mærkeligt man selv bare kan øse på så at sige.
Kan godt se det er fint nok man kan få vurderet hvilken cykel man har der er fedest, men stadig..
nov 2009
Jeg bruger firefox
nov 2009
@Kasper - det er en smutter, den får vi lige kigget på. Godt spottet:) - Jeg er ikke helt med på hvad du mener med menuen - Kan du uddybe?
@Rasmus og @Kryll - Det var en fejl, men den er rettet igen.
@DMD D - Det var en fejl, det er rettet nu:)
Og igen, tak for jeres feedback.
sep 2012
apr 2008
Så når man scroller op, så skal man vente på at den kommer på plads under reklamen. Pisse irriterende den ikke bare ligger i top altid, så man undgår at trykke på den skide headbanner reklame.
sep 2011
Jeg har godt nok ikke været meget på den sidste tid men virker som om det problem ikke er der idag
@Lalle - Det er noget vi pt tester på lange tråde(+100) - det gør siden meget hurtigere at loade
@Kasper - er det Windows 8 med IE 11 du sidder med? Vi kæmper med en kendt fejl i Windows 8 som de endnu ikke har rettet - Det er kun i den kombi man får en dårlig oplevelse. Får du også fejlen i fx. Chrome eller Firefox?
jul 2012
Opdatering af CykelGalleri!