{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.727 visninger | Oprettet:

et par spørgsmål om cykle tøj/sko {{forumTopicSubject}}

1 SKAL man gå commando i cykleshorts?
2 er der mærker man skal holde sig fra?
3 cyklesko kan det betale sig og købe et på til 1000kr frem for et par til 300kr?
4 angåene størrelser er det så det samme som man bruger i alm. tøj eller skal men nogle størrelser op eller ned?
5 jeg faldt lige noget der hedder bukse fedt er det noget man skal bruge hvis man køre ture på 50-100km? syntes det lyder lidt klamt...

det var vist det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et par spørgsmål om cykle tøj/sko
  • #1   14. okt 2007 Ja man går Commando i sine cykelbukser
    hold dig fra bukser med en mærkbar sygning i midten af det indlæg man kan mærke i cykelbukserne
    ja det kan betale sig at købe sko fra 599 og opefter hvis man skal cykle +50 km .. da der er gjort mere ud af pasformen /trædevinkel osv. det modvirker at dine tæer begynder at sove .. og at du får skader /betændelse i dine knæ ..
    tøj skal prøves der er ikke nogen grundregl til hvad str man skal bruge i forhold til det du bruger i dag
    Ang. buksefedt .. har aldrig selv brugt det .. tror det er lidt fra person til person .. om man har behov for det ;o)


  • #2   14. okt 2007 Ja det med tøjet svinger meget, normalt bruge jeg str L-XL
    men i vores klub tøj er jeg oppe i en 4*XL, det sgu sygt (-:

    men newline passer nogenlunde med ens alm størrelser!
    de laver også noget rigtig lækkert tøj, det bruger jeg selv med stor tilfredshed, og det sælger også godt, så tror da folk er tilfredse med det!

    også er det også til at komme til for penge.


  • #3   14. okt 2007 Det er ikke nødvendigt med buksefedt, hvis man kører med bukser der har et syntetisk 'skind'.....

  • #4   14. okt 2007 - og gå ALDRIG på kompromis med valget af cykelsko !!!

  • #5   15. okt 2007 jeg takker for de gode svar

    Chr de T så det vil sige de cykel sko de har i bilka til 50kr er noget jeg skal holde nog langt fra smiley


  • #6   15. okt 2007 Ja, det er mit råd.

  • #7   15. okt 2007 ja hold dig langt væk fra bilka sko!

    jeg har kørt med et par af disse da jeg lige havde fået min racer, brugte før mine sko til spinning.
    dog fik jeg ondt i fødderne når jeg var ude at cykle en 10-30km.

    så idag har jeg investeret i et par specialized til 599kr og var ude at køre 45km uden så meget som at kunne mærke noget i mine fødder.

    så ville råde dig til denne sko, de 599kr er givet rigtig godt ud, uden at komme op i over tusind kroners klassen som de fleste ligger i.


Kommentér på:
et par spørgsmål om cykle tøj/sko

Annonce