{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

nicki h
nicki h
Tilmeldt:
8. feb 2009
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 34

Gode råd til kbh-skagen tur? {{forumTopicSubject}}

Godaften!

Jeg skal med en kammerat cykle fra københavn til skagen engang til sommer!

Vi havde planer om at kører den på 3 dage, så dag 1: København-Århus. Dag 2: Århus-Aalborg. Dag 3: Aalborg-Skagen.

Er der nogle der har været på samme eller lignende tur som har et par gode råd?:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd til kbh-skagen tur?
  • #1   12. jan 2015 Hold jer fra veje med de stiplede side linjer, selv om de oftes er det eneste man kan køre på, de er ingen fornøjelse.
    Cyklede fra Kbh til Paris da jeg var 12 og vi kørte en del km på disse linjer, forstår ikk jeg ikk har fået led gigt af det smiley


  • nicki h
    nicki h Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 34
    #2   12. jan 2015 Haha, super godt råd! smiley

  • #4   16. jan 2015 Jeg har kørt den omvendte vej http://www.skagen-bornholm.dk/ , og mit bedste råd er at lægge en ordentlig rute hjemmefra! Der er sgu ikke noget sjovt i at køre på store hovedveje uden cykelstier, hvor bilerne kører tæt og dytter, ligesom det ikke er sjovt at skulle køre tilbage, fordi man har ramt en motortrafikvej...
    Når I lægger ruten, så når I kommer til Mariager fjord, så drej mod øst i Hadsund, kør forbi Havnø Mølle -> Helberskov -> Øster Hurup og så tag Hals-Egense færgen... På den måde slipper I for hovedvejen mellem Hadsund og Aalborg og trafikken gennem Aalborg by, og så er den tur bare enormt flot, det er en del af Nordsøruten smiley


  • nicki h
    nicki h Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 34
    #5   16. jan 2015 Super, den skal da helt klart med i overvejelserne når der skal lægges en rute smiley

Kommentér på:
Gode råd til kbh-skagen tur?

Annonce