{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Formula Oro K18 vs. Avid Juicy 5
  • #1   15. jan 2008 k18 er vist mest lavet til xc men kommer jo an på hvilken størrelse skive du bruger jeg kører selv med en avid juicy 3 og har prøvet den både med 160 og med 203 og den bremser helt fantastisk med 203mm skive og kan klart anbefale den og så er den også billig

• #2   15. jan 2008 Jeg har haft juicy 7 og har k18 lige nu. Begge er mega fede bremser, og de ligner på rigtig mange måder hinanden. Jeg synes bare du skal vælge dem du synes er fedest, da de er meget ens. Eventuelt se hvilke du kan få billigst.

• #3   15. jan 2008 Anmeldelser peger næsten altid mest på K18. Tjek evt mtr.com.

• #4   15. jan 2008 Avid er godt og det er formula også .. det er ligesom Bmw og Audi ..

• #6   15. jan 2008 Bmw er bedre .. Avid er top dollar kval .. nice ..

• #7   15. jan 2008 Der er ingen grund til at kæde det sammen.

BMW er bedst og Formula og Avid er sku det samme shit. Det er bare om hvad man mest er til. Kender du ikke nogen der har en af dem? Så kan du få følingen.

Vh Anders

• Jonas N
    Jonas N Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 24
    #8   15. jan 2008 Mange takker for inputs'ne. Valget står nemlig mellem to cykler hvor den ene er en Giant XTC 0 2007 med Avid juicy 5 og den anden er en CUBE LTD RACE med formula Oro k18. Kender en der har Avid juicy 5 og de er ihvertfald gode. Men nu hvor I siger det er et fedt, så tror jeg at det bliver Cuben valget falder på

• #9   15. jan 2008 formula laver nogle rimelig fede bremser og de bremser også rimelig godt.
    men jeg kører med juicy carbon og de virker altså også alt for godt... får faktisk mine nye juicy carbon i denne måned i hvide....

• #10   16. jan 2008 Jah du skal ikke købe efter bremserne. Bare den af de to cykler du bedst kan lide. Cube'en kører rigtig godt. Men det gør Gianten sådan set også.

• #11   16. jan 2008 Jonas: Må man spørge hvor du vil købe cyklerne fra og pris? Er selv på udkig efter samme modeller og har set at billigcykel.dk har Gianten til 8k med Rock Shox Reba SL. Men det kunne jo være du havde set et tilbud jeg ikke har set.

• Jonas N
    Jonas N Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 24
    #12   16. jan 2008 Hey anders

Jo det er ligeledes på billigcykel.dk jeg har set giant'en. Cuben har jeg set på diverse tyske hjemme sider til 8180kr

Kommentér på:
Formula Oro K18 vs. Avid Juicy 5

Annonce