{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.198 visninger | Oprettet:

Carbon eller Alu stel til mtb {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har noget erfaring med carbon stel, og hvad det kan holde til. Evt. nogle tests af carbon stel. De 2 cykler jeg kigger på er:

1: TREK 9.7 Carbon 2008 www.trekbikes.com
2: Cube K18 eller K24 Alu stel 2008 (www.bike- dicount.de)

Vil gerne have jeres mening. TAK

Michael W


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carbon eller Alu stel til mtb
Kommentér på:
Carbon eller Alu stel til mtb

Annonce