{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.778 visninger | Oprettet:

Claus P
Claus P
Tilmeldt:
10. maj 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Busetto mtb {{forumTopicSubject}}

kan nogen hjælpe mig jeg vil gerne have en MTB, det skal ikke være en mega dyr en det er bare til at få lidt motion ude i skoven, på blokhus mountain bike rute

og så fandt jeg en der havde en næsten helt ny busetto mtb til salg med skivebremser osv


og et andet spørgsmål hvad er bedst at køre med af hjul på en mtb er det dobbelt spundet eger eller er det stjernefælge


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Busetto mtb
  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #1   23. maj 2015 Busetto cyklen er ikke bregnet til kørsel i skov, men den holder fint hvis du bliver på asfalt og grusstier. Samt ofrer tid på vedligeholdelse.
    Hvis du vil køre deciderede mtb ruter, skal du se dig om efter noget andet og bedre.


  • Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   23. maj 2015 Ham der har haft den siger at den køre fint i skoven på mtb ruter

  • Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   23. maj 2015 Har den *

  • #4   23. maj 2015 Hvis man læser manualen på alle varehus cykler (Brugsen, Bilka, Harald Nyborg ovs...). Der står at de ikke er beregnet til skov kørsel, da de faktisk slet ikke kan holde til det. Så jeg ville nok gå til den lokale cykel biks, eller finde en rigtig mtb brugt.

  • #5   23. maj 2015 Hvor længe tager det at komme sig over en brækket fod, når et eller andet knækker på den cykel på en nedkørsel ?

    Det er dyrt at være fattig.
    Skal du bruge noget i skoven, som ikke er halvfarligt skal du op i 8-12.000 kr nyt, og ca 5000kr brugt.


  • #6   24. maj 2015 #5 Sikke da noget sludder...
    Jeg er enig i at Busetto nok ikke lige er lavet til at køre i skoven, men at man skal op i 8.000,- fra ny eller 5.000,- brugt - det er i hvert fald slet ikke nødvendigt.
    Man kan sagtens finde en god holdbar begyndercykel til 6-7.000,- fra ny eller fra 3.000,- brugt
    De cykler jeg har kørt på gennem de sidste 5 år har kostet omkring 3.000,- brugt og de er blevet udsat for lidt af hvert - og har kunnet holde til det.


  • #7   24. maj 2015 Det er nok en smagssag smiley

    Jeg har prøvet en til 3000kr brugt i skoven med slx 10 speed og alivio hyd bremser. Men stel og forgaffel var så bløde og tunge, at det ødelagde oplevelsen. smiley

    Hvad folk vælger at køre på er op til dem selv. Jeg prøver bare at give et indtryk af sporten. smiley

    Generelt får man virkelig ikke meget for 3000kr brugt, men der kan jo være slagtilbud.

    En haraldnyborg cykel til ~500kr er uanset hvad en dårlig ide. Også selv du bare vil køre på den til hverdag.


Kommentér på:
Busetto mtb

Annonce