{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor vigtigt er lockout?
  • #1   19. jun 2008 Altså.. Det er ikke uundværligt, men på den anden side er det også svært at undvære. Hvis du forstår? - Det er rigtig nyttigt.

• #2   19. jun 2008 For mig næsten helt uundværligt! der er virkelig en stor forskel op ad bakke, på om du har den låst eller ej.. det kan sagtens mærkes, jeg ville aldrig igen købe en cykel uden lockout, men på den anden side har jeg også kørt på en uden i et stykke tid inden jeg fik den her så? men jeg vil da helt klart anbefale dig at få fat i en med lockout

• #3   19. jun 2008 Har kørt fint uden, men min nye XC har lockout, men jeg bruge det sjællent. Personligt er det ikke et must, jeg glemmer tit at bruge det, så vigtigt kan det jo ikke være for mig.

• #4   19. jun 2008 har aldrig syntes om det... syntes det er noget pjat.... hva skulle fordelen være?? der er mere i din forgaffel der kan gå galt... og hvis det er fordi det er svært at køre op ad bakke så må man få nogle flere ben muller....

• #5   19. jun 2008 lockout bruges ofte vis man køre xc men på flad vej eller op ad bakke, når man låser gaflen skal man bruge færre kræfter for at komme frem ad i modsætning til vis den var ulåst for så går mange af ens kræfter til spilde i gaflen men det er kun til xc det er nødvendigt

• #6   19. jun 2008 Hvis du kører meget teknisk svært terræn er det også uundværligt.

• #7   19. jun 2008 Hvis man kører XC så er det et kæmpe plus at have lockout. Jeg bruger flittigt selv. Ufatteligt så meget mere man får ud af sine tråd når man står op og tramper i pedalerne.

• #8   19. jun 2008 Kommer helt an på hvad du skal køre.

Dirt/freeride/downhill osv er det ikke super relevant.

XC/marathon XC løb er det rigtig lækkert. Der kan gå rigtig mange kræfter til spilde når gaflen den bare bobber der ud af når man køre.

Jeg bruger det selv, og er super glad for det. Kan ikke undvære det.

Men det kommer HELT an på hvad det er du vil ud og køre.

• #9   19. jun 2008 Personligt kan jeg ikke mærke den store forskel, kommer ihverfald ikke hurtiger op af bakkerne med det. Og som begyndder betyder det ikke rigtigt noget om du har det eller ej. I mine øjne bliver man værken dårliger elller bedre med det. Tror meget det er en smagssag. Og som du kan se er der mange meninger om det.

• #10   19. jun 2008 havde det på min gamle gaffel men brugte det ik. forhjulet rør aldrig jorden alligevel...

• #11   19. jun 2008 Er det ikke meget meget godt at købe, hvis man fx. har en 15 km køretur på astfaltveje inden man kommer til skoven?

Overvejer også meget at købe det ..

• #13   19. jun 2008 Nu kommer det også an på forgaflen, der er jo nogle af de billige forgafler der er så stive at den alligevel næsten ikke rører sig af at man cykler op af bakke.. Men hvis man har en ellers rigtig blød forgaffel så kan man virkelig godt mærke forskel nar man skal ud og klatre.. Men det komme selvfølgelig an på om du skal ud og klatre?

Kommentér på:
Hvor vigtigt er lockout?

Annonce