{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan dette lade sig gøre?
  • Trond N
    Trond N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #2   18. aug 2008 Ja men jeg har det med at være MEGET hård ved min cykler og lave lidt små vilde ting med dem. xD Så tænkte YES sådan en der må kunne holde. Så det vel bare at smække sadlen lidt om når jeg skal ud på landevejen? Skal også købe i skov, så vi SKAL ha' en mtb ting.

  • #3   18. aug 2008 havd pæsis er det du skal køre???? Den cykle køre absolut bedst ned af!!! der af navet Downhill... Alle cykler kan jo køre 50 km om ugen spørgsmålet er jo hvordan det føles. Vis du fortæller om dit kørsels behov ville det jo gøre det lidt letter.
    Det kan godt være den ser fed ud, men som du selv siger ( Jeg sucks til det med cykler) Tror jeg alså uden at virke bedre videnden at du skal tænke dig en ekstra gang.
    Og finde ud af havd dit behov er, hvor skal du køre henne. osv osv


  • Trond N
    Trond N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #4   18. aug 2008 Mit behov er at hoppe rundt i noget skov, lidt sjov og spas på vejene om aftenen tulle rundt i byen som køre op/ned af diverse ting. køre de 50 km om ugen på efterskolen, kan dette lade sig gøre uden at bli fuck'd up af at køre på den? Sådan lidt freeride/all round ved ikke lidt hvad man siger.. Noget der kan holde til en tung gut på en 100 kg uden at bunde hver eneste gang man triller ud over en kant sten. -.- (spiller rugby..)

  • #5   18. aug 2008 Er det så ikke en Street eller Dritjump du skal have fat i??? Den downhill maskine er da ikke særlig godt til at smide rundt med. Vejer vel en 25kg.

    Men dette er helt klart uden for mit felt!!!!!!
    så der må være andre herinde der kan hjælpe!


  • #7   18. aug 2008 det er noget af det dummeste du kan købe, efter 5km på den cykel gider du ikke køre mere på landevej med den satan... tro mig..

    find dig en go "all mountain" bike, den vil kunne klare det hele, find en her www.mtb.dk


  • #8   18. aug 2008 Steave P, nu ejer jeg den cykel og jeg kan sige dig det intet problem at køre 5km på den, ja det er en tung satan har da kørt langt over 50 km bare på en dag

  • #9   18. aug 2008 Ville nu give steve ret. Bare min FR/DH bike, de vejer 17 kg. Den bliver hurtig kedelig at kører langt på, altså over 10 km.

    Hvor store hop er det du snakker om ? For hvis det ikke er mere end en meter osv, så køb en all mountian, trek fuel, cannondale rush eller lidt tungere scott ransom


  • Trond N
    Trond N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #10   19. aug 2008 Max - Endelig noget jeg kunne bruge. smiley

  • Trond N
    Trond N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #11   19. aug 2008 LOL! Så ringer min mor ''Hej Trond, jeg har købt cykel til dig. smiley - WHAT HAR DU?! Ja, en mtb sådan en grøn en med 7 gear, den er da god ikke? '' ../cry hun kommer til at smide lortet tilbage hvor end hun har fået fat i den. Suk, kvinder.

  • Trond N
    Trond N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #12   19. aug 2008 Haha. smiley Hun har købt den ubeset fandt jeg ud af. smiley Hos en af hendes veninder... Jesus. smiley

  • #13   19. aug 2008 er du sikker på det ikke var 100km du havde kørt??

    Prøv nu og hør her, hvis gutten skal have en DH bike er din fin, men hvis han skal bruge den til noget andet end det, er det sku ikke det bedste valg, og ja, man kan vænne sig til meget. men hvorfor vænne sig til noget når man kan få en bike der kan det hele??

    find en bike der har 6-7" vandring for og bag. nu kan hans ramme jo justeres mellem 6 og 8" vandring, så det er fint, men en Fox40 gaffel har aldrig været til andet end ægte DH world cup race, find en gaffel med 150mm det burde være rigeligt, og der vil stadig være masser til dansk dh, street kørsel.


Kommentér på:
Kan dette lade sig gøre?

Annonce