{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opgradering af cykel
  • #1   23. aug 2008 flot landevejs mtb ; )

  • #2   23. aug 2008 fed bike du har fået samlet, er selv ved at bygge en (race) mtb..

  • #3   23. aug 2008 De dæk har da intet greb overhovedet? Men det er nogle fede komponenter du har skrabet sammen, har også pyntet med den sorte stelbeskytter.

  • #4   23. aug 2008 Skulle du ikke lige lave kablet korter til lock out?? og måske stilken også skulle have en tur. Hvis alså højden passer.
    flot landevejs mtb giver W ret.


  • #5   24. aug 2008 Jeg har andre dæk, det er bare med Furious Fred jeg kan få den under 10kg.. kørte faktisk i skoven i dag på dem, og de klarede det faktisk forbløffende godt..

  • #6   24. aug 2008 At nedgradere sine dæk for at få lavere vægt er ikke særligt smart synes jeg, husk på at du i den anden ende bare er nødt til at køre langsommere i sving og på tekniske strækninger.

    Hvis du kører på meget komprimeret grund, uden at presse dig selv op i fart i feks sving, eller kører du meget på landeveje, så kan det seføli været lige meget.


  • #7   24. aug 2008 Jeg var også ude at køre i dag...og heroppe ville jeg nødig køre Furious Fred. Der var mudder og rigtigt fedtet, vådt, glat. Men super tur afligevel. Det kommer også an på trerrænet, om dæk valget. Kan sages forstå hvorfor man vil spare på den roterende vægt, men ville ikke gå på kompromi med greb/kontrol. Har også selv et sæt Vredestein Killer bee men har ikke brugt dem meget.




Kommentér på:
Opgradering af cykel

Annonce