Radon Forhandler {{forumTopicSubject}}
Hola CG.!
Jeg står og skal til og købe cykel, primært til og cykle på arbejd men også til sjov i skoven.
Har kigget på en Radon ZR Team 6.0, for efter at have søgt lidt på området lader det til at man får en god cykel til pengene.
Mit spørgsmål er så bare hvor sådan en købes, er en lort til tysk så fatter ik rigtig hva der står på deres side men det lader ik til de har internet handel, men har et par butikker i tyskland. Har heller ikke rigtig fundet ud af hvem der forhandler dem herhjemme.
Så hvis i har lidt info i vil dele ville jeg være meget glad.
For skal satme snart ud og ha mig et skud adrenalin!
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 2 Emner: 59 Svar: 135
skift til engelsk i højre hjørne
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Cykler: 5 Emner: 55 Svar: 1.495
Nemmere i DK
Køb en Cube eller en Trek 6 - 8 series
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 2 Emner: 59 Svar: 135
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Cykler: 5 Emner: 55 Svar: 1.495
nov 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
(link fjernet)
Er der ingen danske forhandlere der har dem ??
maj 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Cykler: 3 Emner: 58 Svar: 3.666
maj 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Cykler: 3 Emner: 58 Svar: 3.666
jul 2008
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 4
Jeg har læst et eller andet sted, kan ikke huske hvor, at Radon er Bike-Discount's eget mærke, og de derfor ikke forhandles andre steder end hos dem. Hvis du ikke ved det? bruger de cube-stel, så du kan jo altid købe en cube istedet, selvom de er lidt dyrere
Mvh. Matias
nov 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
har bare læst 100 posts herinde hvor der står man skal købe radon men fedt nok at man ik kan købe dem andre steder end i tyskland... DOH!!
Men har kigget på en Cube Acid i stedet, skal ud og se den her i weekenden.
Så håber jeg sgu at det er noget kvali for har godt nok tænkt mig og gi den en gang gedigen tæsk ude i skoven og i bjergene! uhuuuu
Radon Forhandler