{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cube ved rask cykler
  • #1   13. jan 2009 Jeg står også og overvejer at købe cykel lige pt. Jeg ender dog nok op med at købe en Radon Hardtail, team edition til 9000 fra tyskland. Men skulle jeg vælge en anden var det blevet en Cube LTD Race. Den i hvid og blå. Den er godt nok rimelig dyr ved rask men kan fås billigere andre steder. Det er den cykel hvor jeg synes at man får mest "Bang for the buck". Det er dog en utrolig lækker cykel du linker til også, så jeg er sikker på du ikke bliver skuffet hvis du køber den(:

    Vh Anders


  • #2   13. jan 2009 Jeg vil dog indskyde at hvis du vil købe ved rask cykler, så ville det næsten være dumt ikke at købe den første du linker til. Forskellen er kun 1800 på LTD race og Reaction. Det jeg skrev baserer jeg på priser fra england, hvor en tilsvarende koster ca det samme, altså 11000, mens en LTD race koster 7200. Altså knap 4000 i forskel.

  • #3   13. jan 2009 Du får en RLC istedet for en Reba..

  • #4   13. jan 2009 Hej. kanon cykel har selv haft en magen til. Hvad str skal du bruge da de kun har 16 og 20 tommer tilbage.

  • #5   13. jan 2009 Super blæret cykel. Helt sikkert.

    Men du skal lige huske størrelserne. Det ser ud til de kun har 16" og 20" tilbage, og for de størrelser skal du enten være ret lav eller ret høj.


Kommentér på:
Cube ved rask cykler

Annonce