{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

dem der siger husk hjelm {{forumTopicSubject}}

til dem der siger husk hjelm vil jeg bare sige: det vores ejet vald jeg tror ikke jeg er den eneste der er træt af i konstant siger: husk nu hjelmen husk nu hjelmen det er røv træls så stop med det for det er ikke jer der skal bestemme det!:)

(skriv lige dem der er med mig og dem der er mod mig)

og det skal ikke fåståes som om jeg total hader jer der gør bare for at inde om det ikke er jeres problem:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dem der siger husk hjelm
  • #1   28. nov 2009 det er bare lidt træls

  • #2   28. nov 2009 Lær lige at stav først ik!

  • #3   28. nov 2009 Jeg har det sådan at det er folks eget valg, - me når jeg ser drenge kører uden hjelm tænker jeg blot. hvem gider lægge låg på en tom gryde. - forstået på den måde.
    " NO BRAIN NO PAIN " - og så burde det give mening..
    Derudover ser jeg det sådan her:
    meget firkantet, men de bmx folk der kører med hjelm er oftest rigtig dygtige, og de der ikke gør er "udstyrs ryttere" som bare skal være "street"

    Det er min mening og jeg ved der er folk der støtter mig smiley


  • #4   28. nov 2009 ja ja undskyld stavningen og jeg er ikke en af dem der køre uden:) jeg tænker bare det må være træls for dem der for det atvide gang på gang:)

  • #5   28. nov 2009 Hvordan ville verden dog være endt uden denne tråd?

  • #6   28. nov 2009 godt:D

  • #7   28. nov 2009 jeg syntes man skal have hjelm på, for både din og din families skyld. f.eks. i vores mtb klub skal man have hjelm på for at komme med til træning.


  • #8   28. nov 2009 Hvad sker der for dig martin? Har du ikke andet mere vigtigt at whine over?

  • #9   28. nov 2009 jeg siger bare det er lidt træls for fx hvis man er på et mega fedt billede men så ikke har hjælm på bliver der ikke kommenteret andet end at man ikke har hjælm på (ikke fordi jeg er på sådan slags billeder for det er jeg ikke:D)

  • #11   28. nov 2009 Jeg stod engang på rulleskøjter og knaldede hovedet ind i en betonmur i et styrt.

    Det kostede en seriøs hjernerystelse, to ture i 2. G, en skadet nakkehvirvel (der stadig finder på at drille mig, her 8 år efter) og en kiropraktor der havde svært ved at forstå jeg ikke var død, eller i det mindste var blevet lam.

    Så ja. Tag for helved den hjelm på. Det skal kun gå galt den ene gang, før man kan fortryde det resten af livet.

    Jeg synes det er egoistisk ikke at tage hjelm på, og har lidt svært ved ikke at være skadefro når jeg ser folk uden hjelm kommer (lidt) til skade.


  • #12   28. nov 2009 Citat "og jeg er ikke en af dem der køre uden"
    Hmm nice redigering af den video der ligger af dig så ?
    hvordan faen fik i fjernet hjelmen ?


  • #13   28. nov 2009 Ærgerligt mine skattekroner skal gå til en NAR der ikke vil bruge hjelm... Ærgerligt man ikke må lade dem ligge til de er stået af...

    én ting er at man dyrker en halvfarlig sport... en anden ting er at man er for dum til at bruge, i det mindste bare det mest vigtige udstyr!

    Synes det er i orden med de klubber hvor kun folk med hjelm er velkomne


  • #14   28. nov 2009 Hader selv at køre med hjelm føler mig ikke fri på samme måde, men når jeg køre park bruger jeg altid hjelm og dog køre jeg næsten aldrig med hjelm når jeg køre street..

    Hvor svært er det og tage den hjelm på?


  • #15   29. nov 2009 ja jeg har kørt uden hjelm et par gange men somrel køre je med hjelm

  • #16   29. nov 2009 du skal ikke begynde at undskylde dig selv, fordi du kan se at folk har ret. vi er da ligeglade med om du kører med hjelm eller ej! du må bare indse at folk er meget uenige med dig! (inklusiv mig)
    og efter min mening ser folk meget mere prof ud med hjelm som Rasmus H også siger.


  • #17   29. nov 2009 okay

  • #18   29. nov 2009 Godt nok et barnligt indlæg at komme med..??

    Tror du folk prøver at bestemme om du skal køre med hjelm, eller tror du måske bare at det er fordi folk vil dig dit eget bedste?? Ja jeg kan jo være ligeglad med om du ender som en grøntsag en eller anden dag, men det er ikke sikkert at dine nærmeste er ligeglade?

    Hjelm er ikke lovpligtigt,..... Endnu! men kører du løb, er det et krav for at kunne deltage, hvilket jeg synes er et godt tiltag.. En brækket arm heler med tiden, men en Fucked up hjerne, forbliver "død" måske noget du sku tænke over inden du dropper hjelmen.. Bare en tanke ;o)



  • #19   29. nov 2009 inden dette inlæg tænkte jeg bare fucked men har faktisk fatter noget af det nu:)

  • #20   29. nov 2009 Det var da altid noget at der er sivet lidt fornuft ind.. I min klub kan man heller ikke være med til træning uden hjelm.. Og som sagt tidligere, det ser da proff ud med en fed hjelm smiley

    Går bare og venter på at det bliver et lovkrav, en hjelm koster 2-300,- hos den lokale.. Gad vide hvad det koster sundhedsvæsnet at have en respirator stående i 2-3 måneder, plus den middelaldrende mand med kone og to børn der så bliver nødt til at afgå ved døden fordi der ikke er flere ledige? Overdrivelse fremmer forståelsen.. smiley


  • #22   29. nov 2009 Ja, hjelm på scooter / motorcykel - men næ nej, ikke cykel .. endnu ..

  • #23   29. nov 2009 skal vi ikke også have påbud til at have hjelm på, når vi går en tur, eller når vi kører i bussen? og et lov om knæbeskyttere om vinteren? Lad os også gå op i det!

  • #24   30. nov 2009 Køre aldig uden hjelm. Køre kun race og xc race i skoven. Er sluppet med hjerne rystelse den ene gang, og er ret sikker på jeg ikke var her hvis ikke jeg havde hjelm på den gang.

  • #25   30. nov 2009 Geo, med sådan en kommentar, så lader det da til, at du har mere, at beskytte i dine knæ, end i dit hovede.. - Så måske var det ikke så dårlig en idé smiley Haha.

  • #26   30. nov 2009 George P: Du er dømt BRAIN DEAD med den kommentar, så lad du bare hjelmen ligge, der er intet der kan skades mere smiley

    Jeg kan kun tale for mig selv efter små 20 år med ekstrem sport, så har en hjelm reddet mig mange gange. Ikke mindst for et par måneder siden, hvor jeg havde et alvorligt styrt og takker 661 for jeg slap så billigt som jeg gjorde!


  • #27   3. dec 2009 Well, mine daglige bails har lært mig at det er mine knæ og ben der er udsatte og ikke hovedet.
    Braindead - ja og jeg kan stå bag det.
    Det er altså op til enhver selv om man vil køre med eller uden hjelm. På et dh spor, kan jeg godt se det fornuftige i en hjelm, så helt dum. er jeg ikke.

    Grunden til jeg kører uden hjelm er at jeg nasser bistand og derfor ikke har råd til en hjelm.
    Mine valgmuligheder idag er: kør uden hjelm, lad være med at køre, kør uden hjelm, lad være med at køre, kør uden hjelm, lad være med at køre, kør uden hjelm, lad være med at køre... ikke det svære valg i mine øjne.


Kommentér på:
dem der siger husk hjelm

Annonce