{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

"Bestilte" Cykler? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har det senest stykke tid på div. cykel forummer set topic´s hvor folk har haft indbrud hvor det kun er brugerens dyre cykler der er blevet stjålet. det lugter jo langt væk af bestillings arbejde jo så jeg vil lige høre jer herinde. Er i ligelgade med at vise jeres dyre cykler frem på div. forums? her onsdag får jeg en ny trial og selvom det "Kun" er en trial så har jeg da stadigvæk mine betænkeligheder ved at oprette den i fare for en dag at komme hjem til et hus der har været indbrud i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Bestilte" Cykler?
  • #1   27. mar 2010 jeg ville slette alt information om min adresse og evt. mit fulde navn fra min profil hvis jeg havde en dyr bike smiley

• #2   27. mar 2010 der er vel stadigvæk måder folk kan finde en cykler på? syntes det er SÅ vildt at der bliver stjålet så mange cykler for tiden.

• #3   27. mar 2010 hmm du må jo bare stille dem et godt sted. og hvis du er så urolig for dem så skaf dig et sæt håndjern fra politiet og lås dig og din bike sammen når du sober. altså jeg kan ikke se problemet. ved godt at jeg ikke har den dyreste eller fedeste bike men hvis man har noget meget dyrt burde man også være klog nok til at have noget sikkerhed. nogle bruger herinde fra har også overvågning hvilket jeg forstår og syntes er en god idé. måske lyder det latterligt det ejg siger men ja det er mit syn på dette problem.

• #4   28. mar 2010 Jeg har skam forsikret mig. Cyklen kommer til at stå inde i min stue og hvis der kommer nogle skal de lige fordi min hund først smiley ville bare høre jeres mening om sagen smiley

• #5   28. mar 2010 jeg tror du har ret i at det er noget bestilt arbejde. og jeg har også den holdning at når jeg flytter hjemme fra står mine cykler i stuen eller i det rum jeg sover i smiley og der skal jeg også have forsikren på dem . bare for en sikkerheds skyld da mine forældres nok ikke klare det når jeg flytter hehe

• #7   28. mar 2010 Kim K : Det kan jeg sku godt forstå du ikke gør smiley

• #8   28. mar 2010 Jeg har heller ingen på... kender det fra bilforums... pludselig har man lige en salgs annonce og så har den forkerte fat i hvor du bor...

• #10   28. mar 2010 Jeg har ikke nogen dyr cykel selv, men har dog fået den stjålet to gange. Nu har jeg købt en "gulvanker" som normalt bruges til fastlåsning af motorcykler. Man bolter det simpelthen ned i et betongulv, etc. i garagen, og så køber man sige lige en motorcykel kædelås som man smider gennem cyklens stel og gennem øjet på guldankeret. Så er den eneste måde at stjæle cykel på, ved at skære stellet over smiley Meget smart og kostede kun 300 i Thansen.

• #11   28. mar 2010 Læg mærke til at der er en del af de dyre Dh-cykler der er væk!! Jeg har også fjernet min!

• #12   28. mar 2010 hvordan skulle de dog kunne finde frem til hvor cyklerne befinder sig, udelukkende via. profilen?

• #13   28. mar 2010 Det er meget nemt.. Her har du endda skrevet hele dit navn og din email adresse.
    http://www.cykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=14761

• #14   28. mar 2010 sund fornuft og lidt omtanke hjælper ofte det er jo et problem der også er kendt i mange andre forums og det er ikke altid nemt at skjule sit nummer eller adresse en evt tyv kan jo bare opgive sig for at have interesse for at købe en stump af dig inde fra maraket og derved få dit nummer og adresse og så har han den så sletter man sin fine cykel fra galleriet så husk at stille cyklen at andet sted end hvor købet finder sted eller evt mødes på en tank eller et storcenter så han ikke kan se hva du har stående

• #15   28. mar 2010 nemlig Andreas.

• #16   28. mar 2010 Altså.. Hvis jeg skal købe en cykel af nogen, så bliver det afgjort ikke på en tankstation eller et storcenter. Det er simpelthen for skummelt. Det er bare min holdning. Hvis man har rent mel i posen som sælger så har man ikke noget i mod at køber kommer hjem til sig. Køb og salg mellem private vil altid være forbundet med usikkerhed. Så som sælger må man bruge sin sunde fornuft. Få nogle informationer omkring køber eller lignende og det samme gør sig gældende hvis man er køber.

• #17   28. mar 2010 Jesper S, ja det er rigtigt nok, jeg er nok ret nem at finde frem til, med et lidt specielt mellemnavn smiley

heldigvis står hverken min racer eller mtb hos mig, så tyvene må for min skyld gerne komme og lede efter min cykel smiley

• #18   28. mar 2010 jesper s

nu var det heller ikke sådan ment at man ikke kan være gæstfri men det er jo op til folk selv at tage stilling til hvilken risiko de vil løbe man lokker jo heller ikke ræven hend til hønsegården og det med at mødes et sted er da ikke skummelt du kan bare sige det som det er at du ikke har lyst til at opgive din adresse af sikkerhedsmessige årsager og vis manden er interesseret i din cykel eller bare en forgaffel så er han sku nok ligeglad med hvor han for den

• #19   28. mar 2010 Der er selvfølgelig forskel på hvad man sælger. Men hvis det er noget der koster mere end et par tusinde, så ville jeg personligt ikke mødes mange andre steder end hos mig selv eller hos køber/sælger. Så ved man også hvor man skal gå hen hvis der opstår problemer smiley

• #20   28. mar 2010 det var bare en løsning på problemet ikke dermed sagt at alle skal gøre det

men jeg kan godt forstå din tankegang jesper s det burde da være muligt at handle uden at være bange for at blive røvet men man må bare sande at der er mange uærlige mennesker til sted og der er ikke meget ved at være en flink og gæstfri fyr og så stå 14 dage senere og mangle en cykel

• #21   28. mar 2010 Hej, jeg vil gerne bestille en Trek Session 10..

Kommentér på:
"Bestilte" Cykler?

Annonce