{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.525 visninger | Oprettet:

Design Cykler {{forumTopicSubject}}

Bestilte nogle sko og en sadlepind igår, det skal siges at alle de ansatte i den pågældende butik er tidligere ansatte i en anden butik jeg også har været ansat i, jeg bliver ringet op idag, og får beskeden At jeg ikke får de ting jeg har bestilt, ledelsen i Design Cykler ønsker ikke at handle med mig. Har i nogensinde hørt noget så plat!!

De må føle sig truet på de cykler jeg sælger skader deres omsætning smiley

Det hele er nu bestilt i en Fri cykler

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Design Cykler
  • #1   7. okt 2015 arbejder du ikke i en fri cykler?

• #2   7. okt 2015 Nej er ikke længere i en cykelbutik

• #3   7. okt 2015 Nå for søren.

men det lyder da som dårlig stil.

Hvilket det jo også er, at hænge firmaer ud i internet fora

• #4   7. okt 2015 dårlig stil, i det mindste ville du købe af dem i stedet for et andet sted. smiley

Latterlige fjolser...

• #5   7. okt 2015 Dårlig stil at hænge firma ud,
    Men lyder ikke sandt. Et hvert firma vil sælge til sine gamle ansatte, bare til udsalgspris og ikke indkøb.

• #6   7. okt 2015 Det er da ikke at hænge et firma ud, det er blot at skrive en erfaring..
    Det er en normal fejl at lave, at man tror en hænger nogen ud smiley

• #7   7. okt 2015 Hvad skal emnet gøre godt for??

• #9   7. okt 2015 Erfaring gutter smiley
    Hvis man føler sig forurettede, har menneskets psyke brug for, at få aflastet oplevelsen. Mennesket bruger forskellige redskaber, til at komme over stressende og frusterende situationer. Anders bruger her, et socialt medie til at få anerkendt at hans oplevelse af hændelsen er god nok, af andre mennesker. smiley

• #10   8. okt 2015 Læs hvad han skriver. Han siger de føler sig truet af de cykler han sælger. Anders lukker kun lort ud her.
    Hvorfor bestiller Anders det ikke selv af grossisten, når han samler cykler, hvorfor bestiller han ikke igennem sit gamle arbejd til at starte med end design cykler som ikke er tidligere arbejdsplads, men nogen tidligere kollegaer fra et andet arbejd.

Hvorfor køber han kopi trek rammer, når han kunne købe originale igennem sit arbejd. Læs nogen af hans cykler, nogen er ægte trek og andre kopi rammer.

Det lugter langt væk.

• #11   8. okt 2015 mener jo at en forretning må vælge hvem de vil handle med ( hvis de har råd ) ! og har valgt Anders fra ! ! så Anders på hesten igen ! web handel det må være vejen frem ! så kan de jo syntes og mene hvad de vil

• #12   8. okt 2015 Gon G: Anders har aldrig arbejdet ved Design Cykler, eller arbejdet i den anden butik samtidig med dem fra hans gamle arbejdsplads. Den butik han stod i før er lukket indtil der kommer ny ejer, så han har heller ikke mulighed for at bestille ting hos grossisten mere.

Og du må lige forklare hvorfor det lugter langt væk, at han vælger at købe kopirammer og originale rammer lidt på skift? Der er også grænser for hvor mange stel og cykler man kan få lov til at købe gennem ens arbejde, hvis man arbejder i en cykelbutik. Ved tilfældigvis også at han selv har kørt rundt på en kina-carbon cykel i en sæson, da han foretrak den frem for de originale rammer fra store firmaer.

• #13   8. okt 2015 Gon G 99% af alle rammer i Carbon kommer fra Kina og Taiwan , mine rammer er ikke kopirammer, men et mærke ramme som alle andre. En kopirammer er F.eks en S Works der er malet og ligner en S Works, mine rammer er af mærket Ican og carbonality, carbonality laver for øvrigt new Ultimate rammer også og ican bike laver rammer for Pronghorn.

Og jo mine egne cykler jeg kører på er både Trek, specialized og Santa Cruz og også ican og funworks rammer

• #14   8. okt 2015 tjaaa, hvis man tager en kina ramme og klistrer et trek logo på, tangerer det vel lidt det samme... smiley

• #15   8. okt 2015 Det er da bare pynt, og hvis man gør det tydeligt at det ikke er en rigtig Trek/Specialized/whatever ramme, men en ramme fra en anden anerkendt producent hvis man sælger videre, så er det vel op til Anders hvad han vælger at klistre på sine cykler.

Det er straks værre når rammen er produceret så den skal ligne en dyr Specialized eller lignende, men hvor kvaliteten er så dårlig, at rammen er livsfarlig at køre på. Så hellere fra et firma som Ican, der gør det tydeligt at de selv har designet rammen, og som gør noget ud af design og holdbarhed, frem for et kopi-firma, der bare vil tjene penge på folk, som er dumme nok til at købe en skod-kvalitets S-works kopi fra Kina.

• #17   9. okt 2015 Fine links til regler i USA,, kan man jo ikke bruge til en hattefis i USA kan man jo sagsøge sin nabo bare fordi man synes han er dum.

• #19   9. okt 2015 Dem jeg har solgt af mine Kina/Taiwan rammer er altid solgt strippet for klistermærker.

• Jacob A
    Jacob A Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 18
    #20   11. okt 2015 Du kan ikke have fortalt hele historien, Anders.
    Der må ligge noget mere bag?

• #21   11. okt 2015 Jo så vidt jeg ved.

Kommentér på:
Design Cykler

Annonce